۹۰ کانون سالک در استان اصفهان در پهناهای بیابانی شکل گرفته است

۹۰ کانون سالک در استان اصفهان در پهناهای بیابانی شکل گرفته است مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۹۰ کانون سالک در استان اصفهان در پهناهای مختلف بیابانی شکل گرفته که یکی از این کانون‌ها، روستای چوپانان این منطقه است که در این روستا ۵ مرحله لانه کوبی، سم پاشی و دستگاه مه‌پاش انجام شده است و بر تکمیل اجرای طرح کنترل سالک در این منطقه با همکاری مرکز بهداشت تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در بازدید و افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان نایین، اظهار داشت: در نایین اعتبار ۸ میلیارد و صد میلیون تومان برای طرح‌های مورد بهره‌برداری و اعتبار ۲۷ میلیارد تومان برای طرح‌هایی که کلنگ‌زنی انجام شد، اختصاص یافته است.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای پیشگیری از بیماری سالک به کانون‌های مدیریت بحران استان اختصاص داده شده است، گفت: ۹۰ کانون سالک در استان اصفهان در پهناهای مختلف بیابانی شکل گرفته که یکی از این کانون‌ها، روستای چوپانان این منطقه است که در این روستا ۵ مرحله لانه کوبی، سم پاشی و دستگاه مه‌پاش انجام شده است و بر تکمیل اجرای طرح کنترل سالک در این منطقه با همکاری مرکز بهداشت تاکید شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در سفر به این روستا از قنوات حجت آباد، آشتیان و چوپانان بازدید شد که مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای ترمیم، بازسازی و تکمیل این قنوات، اعتبار تخصیص داده شده است.

شیشه فروش با اشاره به همکاری خیرین در بخش انارک، اظهار کرد: طرح‌های پیشگیری و کنترل سیل، آسفالت، تعویض بلوار، ایجاد آب انبار سنتی، پروژه پساب و بلوک فرش خیابان از جمله اقدامات خوبی است که در انارک انجام شده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: با توجه به تمهیداتی که شهرستان به عمل آورده و زیر ساخت‌هایی که در تامین زمین و تجهیزات ایجاد کرده است، در اسرع وقت ایستگاه باران سنجی را در منطقه انارک ایجاد خواهیم کرد.

(۲۰:۰۸ ۱۴۰۱-۶-۹)