حضور سرکار خانم آزاد در انارک

انارک نیوز - امروز 22 بهمن حضور سرکار خانم آزاد نماینده محترم شهرستانهای نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی در انارک همراه با بازدیدهای امیدبخشی بود.
پیش از رسیدن به انارک، بازدیدی از کارخانه در حال نصب فراوری مواد معدنی (دانه بندی سیلیس ـ آجرآژندانارک پیشین) در ساعت نه و ۴۵ دقیقه داشتند که حاج آقا حجت الاسلام آزاد نیز تشریف داشتند و پس از جند دقیقه آقای سلمان بخشدار،  مهندس سبحانی نسب شهردار ، آقایان نعمتی، بقایی نیا نایب رییس و عضو شورای اسلامی انارک و آقای مهدوی رییس دفاتر انتخاباتی انارک نیز به آنان پیوستند.
در این بازدید مژده افتتاح این کارخانه با 12 نفر کارکنان متخصص، نیمه متخصص و ساده در فاز اول در اسفندماه امسال به شرط دادن اجازه برقرسانی تا تکمیل مجوزها داده شد. فاز دوم کارخانه انشاا... در سال 1402 با طرح توسعه و کارکنان بیشتر در پیش رو خواهد بود. لازم به ذکر است اگر مجوزها صادر شده بود، امروز این کارخانه افتتاح می شد.
پس از آن از چند طرح شهرداری بازدید و در مسجد 14 معصوم (ع) به سخنرانی پرداختند که عمده تاکید ایشان بر حمایت از خانمها و لوایح مربوطه، حمایت از کارآفرینی، همت مسئولین در یاری رساندن به مردم، جهش تولید در گام دوم انقلاب اسلامی و وطایف نظارتی خود بر عوامل اجرایی بود.
جلسه پرسش و پاسخ نیز در ادامه سخنرانی برگزار شد که گلایه ها و درددلها را با جان و دل شنیدند و مطرح نمودن آن را در شورای شهر نایین هم نوید دادند.
در پایان حرکت نمادین رژه موتوری خودرویی با حضور مسئولین شهر انارک، بسیجیان و مردم ولایتمدار انارک جلوه ای بی نظیر از اتحاد و همدلی را در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت. مقصد بعدی ایشان نیز چوپانان بود.
مردم انارک با رعایت دستورالعملهای بهداشتی کرونایی با حضور در مراسم رژه نمادین خودرویی و موتوری پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی را با مضمون گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی حمل کردند. 
در ادامه راهپیمایان مسیرهای از پیش تعیین شده را از جلوی مسجد 14 معصوم (ع) طی نموده و در پایان در گلزار شهدا با نثارگل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
امید است همچنان که با آمدن ایشان اهالی شرکت کننده شاد بودند با توجه به خدمات ارزنده آتی، آتیه به گونه ای رقم خورد که هنگام رفتن ایشان مردم دعاگوی ایشان باشند.