انتصاب رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛ طی حکمی از سوی رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش؛ علی پورکمالی انارکی، به عنوان «رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی» منصوب شد.

بر اساس این گزارش عصر امروز شنبه، مورخ پنجم اسفند ۱۴۰۲ وزیر آموزش و پرورش با حضور در جمع اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ضمن تکریم و تقدیر از زحمات و خدمات جمال الدین مهدی نژاد، سرپرست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، علی پورکمالی انارکی را به عنوان «رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی»، منصوب کرد.

گفتنی است پورکمالی، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دارای مدرک «دکتری مهندسی مکانیک با گرایش طراحی کاربردی» از دانشگاه تربیت مدرس است که پیش از این سمت هایی نظیر: «مدیر گروه ساخت و تولید» و «مدیر برنامه ریزی آموزشی» و قریب ۱۰ سال «معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی» دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را در کارنامه فعالیت های اجرایی خود به ثبت رسانده است.

شایان ذکر است پورکمالی، استاد تمام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است که علاوه بر مسؤولیت های اجرایی، تدریس در دانشگاه، تألیف چندین کتاب دانشگاهی، ارائه مقالات و پژوهش های کاربردی، حضور در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی را نیز در سوابق علمی و پژوهشی خود ثبت کرده است.