نقش آفرینی اصناف در افزایش مشارکت در انتخابات و تبیین قوانین مالیاتی

 جلسه نشست هم اندیشی مسئولین با اصناف شهرستان نایین در راستای بررسی راهکار های نقش آفرینی اصناف در افزایش مشارکت در انتخابات و تبیین قوانین مالیاتی به ریاست آقای دکتر کریمی فرماندار شهرستان نایین و با حضور رییس دادگستری شهرستان، رییس اداره اطلاعات، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،معاونین فرماندار، بخشداران مرکزی و انارک، روسای ادارت صمت و امور مالیاتی مسئولین کمیته های کارگروه اجرای انتخابات فرمانداری، مسئول بسیج اصناف ،پلیس اطلاعات امنیت و نماینده فرماندهی انتظامی، روسا و اعضای هیئت مدیره اتحادیه های اصناف و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نایین برگزار گردید.

دکتر کریمی در این جلسه عنوان نمود: همانطور که در جلسات قبل با اصناف مطرح کردیم آمادگی برای برگزاری این دست جلسات در هر فصل را داریم و به تناسب از روسای ادارات مرتبط نیز دعوت بعمل آید. وی در ادامه در خصوص نحوه برخود مسئولین با مردم اشاره نمود: خلق نیکوی مسئولین خیلی از مشکلات را حل می کند . ما از همه ی روسای ادارات خواسته ایم با مردم خوش برخورد باشند. اصول دولت سیزدهم نیز مردم داری است و اگر کسی مردم داری نتواند بکند جایگاهی در مسئولیت ندارد. در این دهه از انقلاب اسلامی و در این دولت اصلا قابل قبول نیست که بگویند فلان رئیس اداره، یا فلان مسئول با مردم برخورد خوبی نداشته است. ما قدردان اصناف هستیم . اصناف در برهه های مختلف این سرزمین تاریخ آفرین هستند چه در قبل از انقلاب چه در زمان انقلاب اسلامی و چه دوران دفاع مقدس که اصناف ۱۱ هزار شهید تقدیم این انقلاب کردند.

فرماندار شهرستان نایین ادامه داد: قائل به این هستیم خیلی از مسائل در شهرستان قابل حل شدن دارد . البته برخی مسائل در استان و کشور باید حل شود.

دکتر کریمی در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به موضوع انتخابات خاطر نشان کرد: اما در موضوع انتخابات، ما مشکلات، گرانی، مسائل حوزه مسکن و مشکلات دیگری داریم ولی طبق بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اراده این دولت برای حل مشکلات است. روزانه در فرمانداری ۱۳ الی ۱۷ ساعت کار می کنیم شاید نشود از ۱۰ مسئله هر ۱۰ تا را حل کرد ولی ۵ مشکل را می توان حل کرد. در همین دو سال دولت سیزدهم ۸۰۰ پلاک طرح نهضت ملی مسکن اخیرا واگذار کردیم و ۲۳۶ پلاک نیز در حال تکمیل می باشد. مسائل استان و کشور قابل حل است هروقت مجلس قوی داشته باشم این مجلس به پشتوانه آرا قوی مردم می تواند مشکلات مردم را حل کند.

فرماندار شهرستان نایین اظهار داشت: در سال ۱۳۸۸ که با مشارکت ۸۵ درصدی همراه بود تیترهای خبرگزاری های خارجی همگی نشان از تسلیم دشمنان در برابر ایران که اینگونه پشتوانه مردمی داشت بود.

 وی افزود :از اصلی ترین راه حل های برون رفت از مشکلات، مجلس قوی به پشتوانه رای بالا می باشد .

دکتر کریمی در پایان در خصوص بی طرفی مجریان انتخابات و سلامت انتخابات نیز گفت: همانگونه که آیت ا… رئیسی فرموده اند دولت هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ داوطلبی حمایت نمی کند ما فقط مجری انتخابات هستیم .

همچنین سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین نیز در قسمتی از جلسه با اشاره به شرایط فعلی کشور و بیان خاطراتی از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکیدات حضرت آقا در افزایش قدرت نظامی برای مقابله با تهدیدات دشمنان، به بیان اهمیت حضور در انتخابات و مشارکت قوی در راستای افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و تشکیل مجلسی کارآمد برای حل مشکلات کشور تاکید نمود.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه نیز نمایندگان صنوف مختلف به بیان نقطه نظرات خود وسوالات خود درخصوص مباحث مالیاتی و مباحث انتخاباتی پرداخته که در ادامه فرماندار و رییس اداره امور مالیاتی شهرستان اقدام به پاسخگویی به سوالات نموند.
فرمانداری نایین - ۲ بهمن ۱۴۰۲