۱۲ کیلومتر از محور برزک- کاشان امسال بهره برداری می‌شود

بهزاد شاهسوندی / اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر از محور برزک- کاشان در سال جاری بهره برداری می‌شود. 

بهزاد شاهسوندی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اظهار داشت: در حال حاضر این اداره کل بیش از ۳۱ قرارداد فعال در حوزه راهسازی دارد که مجموع این قراردادها ۵۷۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: احداث ۱۷۰ کیلومتر باند دوم، ۳۶۰ دهانه آب‌رو بین یک تا هشت متر و ۲۸ دستگاه تقاطع غیر همسطح (دهانه پل از هشت متر به بالا) در قالب این قراردادها در دست اجرا است. 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: از جمله پروژه‌های مهم در دست اجرا در شمال استان اصفهان محور برزک- کاشان است که در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۲ کیلومتر از این محور بهره‌برداری می‌شود. 

وی با بیان اینکه ادامه مطالعات محور از برزک تا سه راهی موته در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در این راستا درخواست اعتبار شده که پس از تامین آن، مطالعات پروژه انجام خواهد شد.  

شاهسوندی، کنارگذر آران و بیدگل ۳ تقاطع غیر همسطح در محور نوش آباد را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام درشمال استان برشمرد و گفت: همچنین ساماندهی پل شهید منصوری در کنار گذر آران و بیدگل و محور بادرود - کاشان از جمله پروژه‌های در دست اجرا در شمال استان اصفهان است.   

وی با بیان اینکه مطالعات محور سمیرم - حنا در جنوب استان در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: باند دوم این پروژه پس از اخذ مجوز ماده ۲۳ احداث خواهد شد؛ این مسیر یکی از محورهایی است که ترافیک شدید دارد و حوادث ناگواری در این محور اتفاق افتاده است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: در شرق استان اصفهان نیز هشت کیلومتر از محور نایین - انارک که باقی مانده بود روکش آسفالت آن انجام و تا چند روز آینده تکمیل خواهد شد. 
شناسهٔ خبر: 144252- ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸