ثبت‌نام ۲۴۳ نامزد انتخابات شوراهای روستایی در نایین نهایی شد

فرماندار نایین: ثبت‌نام 243 نامزد انتخابات شوراهای روستایی در نایین نهایی شددر این دوره شاهد افزایش ۱۶درصدی تعداد ثبت نام داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی روستاها نسبت به دوره پنجم بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان نایین گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام داوطلبان شورای اسامی روستاها، ۲۴۳ داوطلب در دو بخش تابعه این شهرستان شامل بخش مرکزی و بخش انارک نام نویسی کردند.

فرماندار شهرستان نایین کفت: برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان نایین ۲۴۳داوطلب در این شهرستان ثبت‌نام کردند که در این دوره افزایش ۱۶درصدی ثبت نام را نسبت به دوره پنجم شاهد بوده‌ایم.

محمدحسین نصرتی با اشاره به ثبت نام ۲۲۸نفر مرد و ۱۵نفر زن افزود: از این تعداد ۱۹۶نفر به صورت حضوری و ۴۷نفر به صورت غیرحضوری از طریق دفاتر پیشخوان، نرم افزار موبایلی و از طریق رایانه اقدام به ثبت نام نموده‌اند.

وی با اشاره به این که ۳۲درصد از داوطلبین سابقه عضویت در شوراها را دارند، اضافه کرد: بیشترین رده سنی ثبت نام کنندگان ۳۶ تا ۴۰ سال بوده و ۱۱۱نفر از داوطلبین دارای شغل آزاد هستند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان نایین تصریح کرد: در این دوره ۳۴روستا در بخش مرکزی و یک روستا در بخش انارک واجد شرایط برگزاری انتخابات در سطح شهرستان نایین هستند .

نصرتی تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان نایین در انتخابات ۱۴۰۰ همانند دوره‌های گذشته با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای، پای‌بندی خود به نظام و انقلاب اسلامی را ثابت خواهند کرد.

  1. گفتنی است انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می‌شود
    (فرمانداری شهرستان نایین ـ ۱۴۰۰/۰۱/۲۴)