آیین تجلیل و تقدیر از معلمان و دبیران شهر انارک

انارک نیوز - به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم آیین تجلیل و تقدیر از معلمان و دبیران شهر انارک توسط مدیریت آموزشی شهرستان نایین صورت پذیرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت‌ استاد مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم، آقای عباس قنبری مقدم معاونت آموزش و پرورش شهرستان نایین، آقایان ابوالفضل پوربافرانی کارشناس حراست، احمد غلامی کارشناس ارزیابی و عملکرد، احمد محمدی کارشناس امور مالی اداره آموزش و پرورش شهرستان نایین به همراه سرکار خانم رضوانه توکلی مسئول نمایندگی آموزش و پرورش انارک ضمن حضور در مدارس انارک با اهدا گل و هدیه ای که از طرف خیر ارجمند مهندس محمد یزدانفر تهیه شده بود از معلمان و مدیران زحمتکش این شهر قدردانی نمودند.
آقای قنبری مقدم معاونت آموزشی شهرستان نایین در حاشیه این مراسم ها گفت: امروز اگر هر شخصی در جایگاه یا شغلی به موفقیتی می رسد ابتدا به دلیل زحمات معلمین و والدین اوست که علم و تربیت را به او آموخته اند تا بتواند با توکل به خدا برای کشور و منطقه اش اثرگذار باشد.
در ادامه این مراسم آقای غلامی کارشناس ارزیابی و عملکرد اداره آموزش و پرورش نایین بر لزوم قدردانی از معلمانی که در مسیر تربیت و آموزش فرزندان این مرز و بوم تلاش می کنند، تاکید کرد.
وی ادامه داد: معلم رسالت عظیم و مسئولیتی خطیر برعهده دارد که این رسالت در هدایت و ارشاد نسل جدید جامعه خلاصه می شود و علاوه بر تعلیم، تربیت را نیز باید مد نظر داشته باشد و این دو مسئولیت را با هم مورد توجه قرار دهند و از هیچکدام غفلت نکنند."

#خبرنگار : مهران مطلبی نیا - 20 اردیبهشت 03