مراسمات ایام الله دهه فجر

انارک نیوز - جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات ایام الله دهه فجر در بخشداری انارک برگزار شد.

جلسه‌ ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ریاست مهندس جباری بخشدار انارک و با حضور آقای محسن اناری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر انارک، جناب سرگرد محمدی نژاد فرمانده پاسگاه انتظامی انارک، امام جماعت شهرانارک، فرمانده پایگاه های بسیج خواهران و برادران انارک، روستای چوپانان و سایر مسئولین محترم ادارات و نهادها دولتی و خصوصی بخش انارک و روستای چوپانان در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این جلسه ابتدا  بخشدار انارک ضمن عرض خیر مقدم و تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ارائه دستور کار جلسه با تاکید بر برنامه ریزی هر چه بهتر برای برگزاری چهل و پنجمین سالگرد گفت: با توجه به شرایط موجود و فشارهای سیاسی و اقتصادی که غرب بر علیه ایران به راه انداخته است چگونگی برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انتشار اخبار این دهه و نمایش اقتدار ایران و ایرانی باید مد نظر قرار گیرد.
امام جماعت شهر انارک در این جلسه عنوان کرد که مردمی بودن دستاوردهای انقلاب را از مهمترین ویژگی های بارز جشن دهه فجر برشمرد و تصریح کرد:در این برنامه ها باید ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های نظام اسلامی در همه ابعاد توجه کرد.

"جباری بخشدار انارک در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت بالا در انتخابات از بصیرت والای مردم این خطه کهن برای تعیین سرنوشت خود بوده است و این بار نیز باید با وحدت و انسجام در راستای حضور چشمگیر مردم و تشویق و ترغیب آنها در پای صندوق‌های رأی همت کنیم.
گفتنی است در این جلسه پس از اظهار نظر اعضا مقرر گردید برنامه‌های از جمله برگزاری جشن دهه فجر انقلاب اسلامی، آذین بندی محوطه‌ اداره و فضاسازی مناسب این ایام، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آقایان و بانوان، برگزاری مسابقه نقاشی، دیدار خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و ... صورت پذیرد.

5 بهمن 02- عکاس خبری: مهران مطلبی نیا