هیأت رئیسه جدید شورای شهر انارک انتخاب شدند

انارک نیوز - انتخابات هیأت رئیسه جدید سال چهارم شورای اسلامی شهر انارک در دوره ششم با حضور ۵ عضو شورای این شهر برگزار شد.

?به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه انتخاب هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر انارک صبح روز یکشنبه با حضور کلیه اعضای اصلی شورای شهر (۵ نفر) در محل دفتر شورای اسلامی شهر واقع در ساختمان شهرداری برگزار شد. و در آن جلسه با رای تمام اعضا شورا، آقای محسن اناری برای چهارمین سال متوالی به عنوان رئیس شورای شهر انارک انتخاب شد.

?محسن اناری طی سه سال اخیر ریاست شورای اسلامی شهر انارک را برعهده داشت و در جلسه روز یکشنبه نیز با پنج رای قاطع برای چهارمین سال متوالی به عنوان رئیس شورای شهر انارک انتخاب شد. همچنین علیرضا بقایی نیا عضو شورای شهر انارک نیز با پنج رای موافق به عنوان نائب رئیس شورای انارک در چهارمین سال فعالیت شورا انتخاب شد.
غلامرضا جلیلی یکی دیگر از اعضای شورای نیز با موافقت تمامی اعضای به عنوان خزانه دار و سخنگوی شورای انارک انتخاب شد. ابراهیم زاهد و سرکار خانم مهوش اسمعیل زاده نیز به ترتیب به عنوان منشی و عضو شورای اسلامی شهر انارک انتخاب شدند.

?در ادامه این جلسه محسن اناری رئیس شورای اسلامی انارک با بیان اینکه تعامل و همکاری شورا و شهرداری انارک در پیگیری مسائل و مشکلات شهر قابل تقدیر است اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر انارک و شهردار، تعامل خوبی را در این دوره داشته که امیدواریم این همکاری تداوم داشته باشد.
وی افزود: مهمترین مسأله رضایت شهروندان در امور شهر و رسیدگی به مشکلات شهر است که موضوعات مختلف را با قدرت پیگیری خواهیم کرد زیرا در مقام جایگاه شورا می کوشیم تا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

#خبرنگار: مهران مطلبی نیا - 17 مرداد 03