مشكل بيكاري درسه سال آينده در شهرستان نايين به طور كامل حل شده

اصفهان-ايرنا- امام جمعه نايين گفت: يكي از راه هاي مقابله با توهين هاي دشمنان به اسلام و پيامبر اسلام(ص) بالابردن عزت كشور و نظام اسلامي در سايه ي جهاد اقتصادي است.
به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام سجادي روز پنجشنبه در بين جمعي از مسئولان، صنعت گران، كارآفرينان و كارگران شهرستان نايين در كارخانه كاشي نايين افزود: جهاد اقتصادي با همكاري تمامي مسئولان همراه با توليدكنندگان، صنعت گران، كارآفرينان و كارگران در سايه اقتصاد مقاومتي همراه با مديريت جهادي و عزم ملي بر طبق فرمايشات رهبر معظم انقلاب محقق مي شود كه بايد در اين مسير گام هاي موثري برداشته شود.
در اين جلسه همچنين عليرضا اقبال، رييس انجمن كارآفرينان شهرستان نايين گفت: شهرستان هاي نايين و خور وبيابانك بيش از ۲۰۰واحد صنعتي و معدني داراي مجوز فعاليت هستند كه از اين تعداد بيش از ۱۰۰ واحد پروانه بهره برداري دارند. اقبال با توجه به پيگيري هاي صورت گرفته در انجمن كارآفرينان شهرستان گفت: باتوجه به مجوزهاي اخير، شرايط موجود، و پيگيري هاي صورت گرفته، پيش بيني مي شود مشكل بيكاري درسه سال آينده در شهرستان نايين به طور كامل حل شده و اين شهرستان نياز به نيروي كار از خارج از شهرستان نيز داشته باشد.
(۱۴:۲۷ - ۰۹/۱۱/۱۳۹۳ :خبر تاريخ | ۸۱۴۸۴۲۶۴ :خبر كد)