استقرار ۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی برای ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع)

استقرار ۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی برای ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع)

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از استقرار ۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی برای ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار تیم‌های امدادی و پشتیبانی برای ارائه خدمات به زوار امام رضا (ع) اظهار کرد: ۲۴۰ تیم امدادی و پشتیبانی برای ارائه خدمات ترافیکی، امداد و نجات، اسکان اضطراری، آب‌رسانی و خدمات پشتیبانی هم‌زمان با افزایش سفرها در ایام آخر ماه صفر و بازگشت زوار امام رضا (ع) در جاده‌ها و پایگاه‌های ثابت و سیار استان اصفهان استقرار یافتند.

وی افزود: این تیم‌ها در مسیر طریق‌الرضا، محورهای شرق، غرب و شمال استان نائین، انارک، چوپانان، خوروبیابانک، محور اصفهان_نایین، محورهای جاده‌ای اصفهان، میمه، نطنز و کاشان، آزادراه‌ها متشکل از عوامل پلیس‌راه و راهور، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هلال‌احمر و اورژانس، شهرداری‌ها و آتش‌نشانی و شرکت‌های خدمات‌رسان برق، آب، فاضلاب، مخابرات و دهیاری‌ها استقرار یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: برای امور پشتیبانی و اسکان بین‌راهی برای مسافران بیش از ۲۰ موکب و ایستگاه امنیت سلامت به‌صورت مردمی و نیز پایگاه‌های امدادی و مساجد بین‌راهی، مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز در این ایام در راستای خدمت‌رسانی به زائران در برگشت از عتبات‌عالیات مهیا شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط افزایش تردد در جاده‌ها و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث جاده‌ای تیم‌های عملیاتی پلیس راه با تقویت امکانات به‌صورت ویژه نسبت به اعمال نظارت بر ایمنی ترافیک در محورها اقدام می‌کنند.

شیشه فروش اضافه کرد: با هماهنگی به‌عمل آمده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکنون ۱۳۵ ناوگان اتوبوس نسبت به انتقال زائران به مشهد مقدس اقدام کردند و تدابیر ایمنی لازم در مسیر حرکت اتوبوس‌ها با اعمال نظارت‌های میدانی و استقرار تیم‌ها انجام شده است.

کد خبر 786746 - ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹