ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار با الحاق بیش از ۱۰ هکتار زمین به شهر بافران 

علمیرئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت: با الحاق بیش از ۱۰ هکتار اراضی به شهر بافران، زمین برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر، به صورت ویلایی به متقاضیان تخصیص داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مهدی علمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین اظهار کرد: پروژه ۴۹ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر بافران، از مصوبه‌های شورای مسکن استان اصفهان، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، به صورت ویلایی در حال احداث و در مرحله سفت کاری است.  

وی افزود: با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی، این واحدها، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی لازم انجام شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرسازی شهرستان نایین، عنوان کرد: در این شهرستان برای شهرهای نایین، انارک و بافران در مجموع بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند.  

وی گفت: از این تعداد پی از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۲ هزار و ۷۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شدند و در حال حاضر برای بیش از ۸۸۰ متقاضی تخصیص پروژه انجام شده است.

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴