سرعت باد به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید

آماده‌باش نیروهای امدادی اصفهان در برابر وزش باد شدید/ سرعت باد به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسیدآماده‌باش نیروهای امدادی اصفهان در برابر وزش باد شدید
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سرعت وزش باد حدود ۸۰ تا ۹۰ کیلومتر است، گفت: جلسه مدیریت بحران امروز برگزار شد و به کلیه دستگاه‌ها برای مواجه با این شرایط آماده‌باش داده شد.

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وزش باد شدید در استان اصفهان اظهار داشت: شب گذشته به دلیل وزش باد شدید ۳۰ اصله درخت شکسته شد و بعضی از درخت‌ها بر روی ۵ خودرو واژگون شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ۱۱ تیر چراغ برق و برخی از سقف‌های کاذب در استان نیز آسیب دیده است، افزود: در مناطق غرب و در نطنز، کاشان، شرق اصفهان، انارک، نائین و اردستان وزش باد شدید ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه جلسه مدیریت بحران امروز برگزار شد و به کلیه دستگاه‌ها برای مواجه با این شرایط آماده‌باش داده شد، گفت: سرعت وزش باد حدود ۸۰ تا ۹۰ کیلومتر است و امروز هم به همین شکل ادامه دارد و تا بعد از ظهر این شرایط حاکم است.

شیشه‌فروش بیان کرد: محکم کردن سازه‌های موقت و ناپایدار گلخانه‌ها در برابر وزش باد، عدم استقرار و قرار گرفتن در مجاورت درختان فرسوده و سازه‌های ناپایدار، عدم صعود به ارتفاعات، رعایت اصول ایمنی رانندگی در شرایط تند باد و گرد و خاک توصیه می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر صرفه‌جویی تمامی مشترکان در مصارف برق و گاز، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های کاهش خطر آب‌گرفتگی و انسداد راه‌ها در نیمه غربی و جنوب استان هشدار داده می‌شود.