بهره‌برداری از ۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۵۰۶ میلیارد ریال در استان اصفهان در دهه فجر/ در دست اجرا بودن ۱۴ پروژه راهسازی در استان 

پروژه های اولویت دار اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن اشاره به پروژه‌های در دست اجرا این اداره کل از به ثمر رسیدن برخی طرح‌های عمرانی و عدم توقف این پروژه‌ها در شرایط تحریم، تقلیل منابع مالی و مقابله با ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تشریح پروژه‌های عمرانی در حال اجرا و آماده افتتاح این اداره کل اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها، ترانزیت و حمل و نقل را توسعه می‌دهد.  

وی افزود: با سیاست‌گذاری‌های بعمل آمده از دهه فجر سال گذشته، اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با تلاش و برنامه‌ریزی به عملیات اجرایی تمامی پروژه‌های اولویت‌دار سرعت بخشید و اینک در آستانه دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد به ثمر رسیدن بخشی از این پروژه‌ها هستیم.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت در حال حاضر طرح‌های ارزشمندی در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده و یا در شرف افتتاح، اجرا و توسعه است که از این میان پروژه‌های (کنارگذر شرق اصفهان به طول ۶۳ کیلومتر، باند دوم بادرود کاشان به طول ۲۶ کیلومتر، باند دوم نایین انارک به طول ۴۰ کیلومتر، باند دوم تیران سامان به طول پنج کیلومتر، باند دوم ندوشن ورزنه به طول ۹ کیلومتر، تقاطع غیرهمسطح چنار واقع در کاشان-مشهد اردهال به طول ۱.۵ کیلومتر، جاده محمدآباد-سفیدشهر به طول ۱۰ کیلومتر و جاده برزک کاشان به طول ۱۲ کیلومتر) مورد افتتاح قرار گرفته و به بهره‌برداری رسیده است.   ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲