اخبار گردشگری انارک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،15 طرح گردشگری در کمیته فنی سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان اصفهان تصویب شد.
معاون سرمایه گذاری و طرح های اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان امروز گفت: برای توسعه گردشگری در استان اصفهان،بخش خصوصی این تعداد طرح را اجرا می کند. حمید امینی افزود: ... مجموعه تفریحی و گردشگری در شهر انارک ... از دیگر طرحهاست که بخش خصوصی آن را اجرا می کند.
(1394\05\12 - 19:22)


جذب بيش از 17 ميليارد ریال برای زيرساخت های گردشگری استان اصفهان
حميد امينی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این اعتبارات در سه گروه تامين زیرساخت های مناطق نمونه گردشگری٬ کمپينگ ها و اردوگاه های گردشگری٬ از محل منابع ملی و استانی به استان اصفهان اختصاص یافته بود که با وجود تخصيص های دیرهنگام٬ باتلاش مداوم و مستمر پرسنل معاونت سرمایه گذاری٬ مهندسان و ناظران دفتر فنی و بخش مالی اداره کل ميراث فرهنگی استان جذب و هزینه شد. ... وی ادامه داد: همچنين دیون پروژه های کمپينگ گردشگری ... انارک از همين محل تامين و پرداخت شد.
معاون سرمایه گذاری و طرح های ادارهکل ميراث فرهنگی٬ صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اظهار کرد: برنامه ریزی٬ ایجاد و تکميل زیرساخت های گردشگری از مهمترین وظایف معاونت سرمایه گذاری و طرح ها در استانها است که متاسفانه در سالهای اخير به دليل مشکلات اقتصادی دولت و کمبود اعتبارات لازم٬ کمتر شاهد درخشش استانها در این حوزه بوده ایم.  وی اضافه کرد: این در حالی است که اکثر سرمایه گذارانی که پا به عرصه سرمایه گذاری در گردشگری می گذارند چشم انتظار کمک دولت در تامين زیرساخت های پروژه های سنگين خود هستند و این را دائما مطالبه میکنند. 
(شماره : 13940512001266 94/05/13 ­ 00:05)