اولین جلسه شورای اداری انارک

امروز 28 اردیبهشت ماه ساعت 10، اولین جلسه شورای اداری سال 93 در سالن بخشداری باحضور مسئولین بخش انارک به ریاست بخشدار محترم  جناب محسن ریاحی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، توسط روحانی محترم جناب سعیدی قرآن تلاوت شد و سپس حاضرین به احترام سرود ملی قیام کردند. پس از آن جناب ریاحی باعرض سلام وخیر مقدم و تبریک ماه رجب از مسئولین خواستند تا مدریت جهادی داشته باشند و در کارهای اجرایی هدفشان خدمت به ملت ودولت باشد. از مشکلات بخش انارک کمبود آب و نبود گاز گفتند. در ضمن خبرخوش داد که 30 کیلومتر از پروژه خط لوله آب نایین به انارک در خردادماه به بهره برداری می رسد و 35 کیلومتر باقی مانده تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. در مورد لوله کشی گاز به انارک هم گفت همه تلاش مسئولین این است که این مهم به زودی انجام شود.

سپس آقای نجفیان رییس محترم شورای شهر انارک از مشکلات گردنه زنجیرگاه گفت و از خطرات و هزینه هایی که این جاده به هموطنان تحمیل می کند. در مورد آب و گاز ایشان از مذاکراتی با مدیریت واحد پسمانداری جناب دکتر مهاجرانی  و از قول مساعدت ایشان گفت.

بعد از آقای نجفیان آقای قدرت رییس شورای چوپانان از مشکلات چوپانان و جاده های روستایی ومزارع گفت. از نبود دامپزشک در چوپانان گفت وخواستار همکاری مسئولین شد.

رییس بسیج خواهران انارک خانم طالبی نیز  از نبود سرویس بین شهری و مشکلاتی که این کمبود برای اهالی ایجاد کرده گفت.

مهمان ویژه این جلسه جناب مهندس امینی ریاست محترم راه وشهرسازی بودند که در پاسخ به سوال آقای نجفیان گفتند: به زودی 12 کیلومتر از کنارگذر گردنه زنجیرگاه آسفالت سطحی خواهد شد و در پاسخ به اقای قدرت گفتند: ورودی ده چوپانان سه مورد است که باید روی یک مورد توافق کرد. بعد کارهای اجرایی انجام خواهد شد. در مورد جاده مزارع فرمودند: با آقای لوکی انارکی رییس منابع طبیعی شهرستان هماهنگی های لازم انجام شده و گریدر اداره منابع طبیعی این مهم را انجام خواهد داد.

آقای مهندس ساعی مدریت مجتمع معدن نخلک خواستار این شد که هر دو جاده دسترسی به انارک دوطرفه شود تا مشکلات همگان به سهولت و با کمترین هزینه حل شود. درپاسخ آقای امینی جواب داد که این موضوع احتیاج به بررسی دارد. (انارک نیوز)