چه؟ (بیست و هفتم مرداد تا دوم شهریور ماه 1403)

"من دیگه رأی نمی خوام!"

 انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط بلاغ است با تو می‌گویم تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از بیست و هفتم مرداد تا دوم شهریور ماه 1403:
1- ناشناس: مردم شهر انارک نیاز به یک مغازه ی قصابی دارند. آیا درسته که مردم از اصفهان و نایین و خوروبیابانک گوشت موردنیاز خود را تهیه کنن؟ مسئول رسیدگی به این موضوع مهم چه ارگانی هست؟ لطفا به فکر نیازهای مردم انارک باشند.
- ناشناس: جمعیت انارک عیدنوروز و ایام خاص (محرم، مراسم ازدواج و خدای ناکرده مراسم ترحیم)َ زیادمی شود و همشهری هایی که از اطراف تشریف میارن (موادغذایی چون گوشت و ...) برای خود بماندکه سفارشی ها را هم می آورند در نتیجه قصابی در انارک نمی چرخد و ورشکست می شود.
- ناشناش: باید دو قصابی یکی انارک و دیگری شهرک افتتاح شود و چرا مردم از خور و جندق گوشت می‌خرند بدلیل اینکه انارک باید قیمت گوشت را شورا تعیین کند و منطقه خور گوشت ارزانتر قیمت زده شده. الان که ما گروها را داریم قصابی باید باشه که اعلام کند فردا کشتار داریم و به اندازه متقاضی گوسفند ذبح شود هفته ای ۳ یا ۴ مرتبه. وقتی موجود باشد دلیلی ندارد کسی از جایی خرید کند. مسئولین حتما باید به این کمبودات توجه کامل داشته باشند.
2- دستهای مهربانی: امیداست شما عزیزان به جمع حامیان بپیوندید و حداقل ماهیانه از ۱۰۰ هزار تومان واریزی خود را جهت مشارکت در امور خیر به حساب گروه حامیان دستهای مهربانی واریز فرمایید. شماره کارت 6037998181809699 و شماره تماس۰۹۱۳۳۰۷۳۵۹۴
3- اکبر اخوندی: چنانچه افرادی در حوزه طراحی و نقاشی و ارتباط تصویری و فراگیری آموزش عکاسی در دو جلسه تخصصی رایگان به انارکی تدریس و کلاس کارگاهی عملی اجرا انجام می دهیم.
4- روابط عمومی بخشداری انارک: مسیرگردنه زنجیر گاه به دلیل سقوط سنگ مسدود و سپس بازگشایی گردید. شایان ذکر است باتوجه به حجم بالای سنگ های واریز شده، سطح جاده دسترسی کنارگذر تا حدودی تخریب شده که درروزهای آتی مرمت و بازسازی صورت خواهد گرفت.
5- روابط عمومی شهرداری: دیدار شهردار انارک به همراه رییس و نایب رییس شورای اسلامی با معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و معاونت محترم‌ سازمان انرژی اتمی که بر اجرای زمین ورزشی چمن مصنوعی، کفپوش پارک های کودک و سالن استخر قول همکاری داده شد.
6- دیدار فرماندهی انتظامی بخش انارک با رئیس اداره آبفای شهر.
7- روابط‌ عمومی پایگاه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل انارک: دیدار فرمانده انتظامی بخش انارک با فرمانده بسیج و اعضای شورای بسیج انارک.
8- یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، همگی درگذشتگان یادشان گرامی و خدا بیامرزدشان.