18
جمعه, اکتبر
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳

تودیع و معارفه فرمانده پاسگاه انتظامی انارک انجام شد

انارک نیوز - به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روز سه‌شنبه مورخه ۱۴۰۳/۴/۱۹ جلسه تودیع و معارفه فرمانده پاسگاه انتظامی انارک با حضور سرهنگ احسان بدیعیان فرمانده انتظامی شهرستان نایین، سرهنگ یگانه رئیس حفاظت اطلاعات انتظامی شهرستان، سرهنگ حمید نیا جانشین عقیدتی سیاسی، سروان غلامی رئیس بازرسی انتظامی شهرستان نائین و مهندس جباری بخشدار انارک، مهندس خیابانی شهردار انارک، اعضای شورای اسلامی، پرسنل و فرمانده سابق و جدید پاسگاه انتظامی انارک و جمعی از مسئولان و مدیران شرکت های توابع بخش انارک در محل بخشداری برگزار گردید.
ابتدا مهندس جباری بخشدار انارک ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب پاسگاه انتظامی انارک در بر قرار امنیت، برخورد قاطع و مدیریت هدفمند در کاهش جرائم و ناهنجاری های اجتماعی گفت: اقدامات چشمگیر و قابل توجهی در زمینه توسعه امنیت پایدار در منطقه صورت‌گرفته و مردم شریف شهر انارک طعم شیرین امنیت را چشیده اند.
در ادامه این مراسم سرهنگ احسان بدیعیان فرمانده انتظامی شهرستان نایین ضمن خیر مقدم به مسئولین و پرسنل انتظامی گفت: آمار پاسگاه انتظامی نشان دهنده یک روند مثبت در زمان عملکرد سرگرد محمدی نژاد بود و انتظار می‌رود که اين رویه توسط سروان احمد رفیعی نیز ادامه یابد و در ادامه نیز از زحمات سرگرد محمدی نژاد فرمانده سابق تقدیر و برای سروان رفیعی نیز آرزوی موفقیت می کنیم.
سرگرد محمدی نژاد نیز بیان کرد: بسیار خرسندم که ۶ سال عمر خود را در پاسگاه انتظامی انارک سپری کردم و در این مدت از تعامل مسئولین و مردم و همچنین شهردار، بخشدار، شورای اسلامی و بسیج که در این چند سال در کنار ما بودند تقدیر و تشکر می کنم.
جناب سروان رفیعی نیز گفت: همه تلاشم را انجام خواهد داد تا با همراهی و تعامل همه دستگاه‌ها  این امنیتی که حق مردم است را ارتقاء دهم و رضایت مردم و مسئولین را جلب کنم.
 در پایان سرهنگ بدیعیان فرمانده انتظامی شهرستان نایین لوح تقدیر جناب سرگرد محمدی نژاد به ایشان اهدا و حکم جناب سروان رفیعی نیز به ایشان تقدیم گردید.

#خبرنگار:مهران مطلبی نیا - 20 تیر 03