چه؟ (پانزدهم تا بیست و یکم مرداد ماه 1401)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".  

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از پانزدهم تا بیست و یکم مرداد ماه 1401 در زیر آمده است. 
1- ناشناس: الان ساعت یک و نیم نصف شب هست. مردم یا مریض هستن یا مسن هستن یا مسافر هستن. این نشد که تا صبح با موتور ها تو خیابون و تو کوچه و پس کوچه ویراژ بدن و گاز گاز بدن. منتظر واکنش و پاسخ شورای محترم شهر هستیم.
2- حسینی: باید در مورد چرخیدن و صدای بلندگو این دسته ها در کوچه های شهر هم اعتراضی بشه.
- نعمتی: چه خوب میشد طبق مراسمات اغلب شهرها نهایتا تا 10 شب مراسم خاتمه پیداکند. و از مواردی که مشابه این مورد نام برد ذبح گوسفند است که در محل گذر افراد ایجاد وحشت در اذهان کودکان و خردسالان از مجالس اباعبدالله الحسین ع می باشد. لطفا در مقابل مواردی که به انتفاع عام مردم می انجامد مطالبه گر و حامی باشید و نظرات خود را اعلام بفرمایید.
3- ناشناس: به غیر از صدای موتور، دو طرفمون همسایه های عزیز مرغداری و گوسفندداری راه انداخته اند و صبح ساعت ۴ به بعد خواب و آسایش نداریم چند دفعه هم به شهرداری مراجعه کرده ایم ولی ... عزیزان شورای محترم شهر کسی جوابگو نیست؟
4- زاهد: (در مراسم محرم) همشهریان عزیز لطفا لیوانها و کاغذ کیکها و کلا زباله هایتان را روی زمین نیندازید. کمی مهربانتر باشیم با پاکبانانمان. از پاکبانهای عزیز هم تقاضا دارم یک نفر درجلو دسته عزاداران و یک نفر در نیمه راه عزاداران و یک نفر هم در پشت سر عزاداران قرار بگیرند تا عزیزان همشهری زباله هایشان را بجای ریختن روی زمین، داخل کیسه زباله آنها بریزند. همشهریان لطفا مراعات کنیم.
- ناشناس: آقایانی که بسته کیک و آب میوه توزیع می کنند یک پلاستیک زباله، یکی از آقایان مامور باشد تا مردم مجبور نباشند تو مسیر بیاندازند.
5- حمید: بنظر می رسد اشکال در برقرسانی انارک رخ داده و امروز دوشنبه ۱۷ مردادماه از حدود ٨ تا ۱۲ و ۴۰ دقیقه قطعی برق بوده است که لزوم نیروی مستقر در انارک را خاطرنشان می کند.
6- انارک نیوز: جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر انارک با حضور اعضای شورای اسلامی در محل دفتر شورا برای مرحله دوم برگزار شد و آقایان محسن اناری به عنوان رئیس شورا، بقایی نیا نائب رئیس، جلیلی خزانه دار، ابراهیم زاهد عضو و خانم مهوش اسماعیل زاده به عنوان منشی به مدت یک سال انتخاب شدند.
7- انارک نیوز: دیدار دوستانه و هم اندیشی مهندس خیابانی شهردار محترم انارک و اعضای شورای اسلامی شهر انارک با مهندس کلانتری مشاور ارشد شرکت تماس به اتفاق هیات همراه در ساختمان شهرداری انارک انجام شد.
8- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقایان تیمور شمسی، ناصر اشرفی مقدم  و حاج رحمت ا.. شیخ ملکی. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.