چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه بیستم آذرماه 1400 تا آدینه بیست و ششم آذر ماه در زیر آمده است.  

1- صندوق امور خیریه انارک: خانواده های گرانقدر مرحوم حسین عباس زاده و سرکار خانم ماندانا علی پور خیرخواهانه کپسول اکسیژن به منطور یادبود مرحوم حسین عباس زاده اهداء و تحویل شورای اسلامی انارک نمودند.
- رویداد های انارک: با توجه به وضعیت نامطلوب وضوخانه مساجد واقع در میدان سراب ( روبروی موزه ) در نظر است با کمک شهروندان و خیرین گرانقدر، تعمیر و بازسازی گردد.
2- پایگاه اطلاع رسانی سرکار خانم الهام آزاد: آغاز عملیات لکه گیری آسفالت محور انارک_نایین.
- ناشناس: آقای آزاد، در مورد جاده کنارگذر خبر جدید دارید؟
3- خانواده شهیدعلوئی: تشکر از شهردار مهندس خیابانی بابت تعویض و اصلاح قابها و تصاویر قبور شهدای انارک.
- رویداد های انارک: با توجه به پیگیری های شورای اسلامی در خصوص احداث پایگاه محیط بانی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با کاربری اداری، واگذاری و پروانه ساخت، تهیه نقشه و تحویل به پیمانکار مربوطه، پروژه در سال جاری آغاز خواهد شد.
- انارک نیوز: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انارک به مناسبت روز پرستار با پرستاران و کادر درمان مرکز جامع سلامت شهری انارک دیدار کردند.
4- دهیار چوپانان: حضور بخشدار انارک در چوپانان.
5- کاظمی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان: بسیاری از پروژه‌های انجام شده در شهرستان خصوصا در بخش انارک در حال تکمیل می باشد که انشاالله تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
6- یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقای محمد علی شبانی انارکی و دیگر درگذشتگان، یادشان به خیر و خدا بیامرزدشان.