چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه 6 شهریورماه 1400 تا آدینه 12 ام در زیر آمده است. 

1- انارک نیوز: اخذ رتبه اول کشوری در جشنواره دانش آموزی سینرژی توسط دختر خانم روژین علیزاده انارکی.
- خانم زاهد: احسنت و آفرین به دختر عزیزم. امیدوارم در تمامی مراحل زندگی سلامت و موفق و سربلند باشند.
2- آقای نعمتی: خرید یک عدد تخت ترانسپورتر مجهز بیمارستانی و به روز توسط آقای محمد فتوحی جهت استفاده در مرکزخدمات جامع سلامت انارک به منظور یادبود مادر بزرگوار خود شادروان حاجیه خانم نرجس جمال عشینی اهدا گردید.
3- ناشناس: شورای محترم شهر انارک لطفا پیگیری جاده کنار فراموش نشود اگر هم مکاتباتی انجام شده خواهش می کنم اطلاع رسانی شود. ارزانترین و ساده ترین راه این است که هردو جاده دوطرفه شود فقط ماشین های سنگین از جاده جدید و ماشینهای سبک از گردنه زنجیرگاه تردد کنند.
- آقای کافی: چناچه این امر‌ محقق شود در بسیاری از هرینه کاسته خواهد شد و رفت و امد به سهولت انجام پذیر است.
صرفه جویی در سوخت ماشینهای سنگین و کاهش زمان  تردد با توجه به شیب زیاد گردنه زنجیرگاه، دسترسی آسان به مزارع، سهولت آسان برای امدادرسانی نیروهای آمبولانس، پلیس، آتش نشانی‌ و هلال احمر، صرفه جویی در نگهداری جاده کنارگذر که هر ساله با سیل و دیگر عوامل طبیعی مثل ریزش کوه مسدود مي شود. امید است با پبگیری شورای محترم انارک و دیگر ارگانها و اداره راه و ترابری و مساعدت نماینده محترم شهرستان این امر بسیار مهم محقق شود.
4- انارک نیوز: تصویر نامه خانم الهام آزاد نماینده محترم شهرستان نائین به استاندار اصفهان درباره جلوگیری از تخریب کوه دره انجیر انارک در پاسخ به نامه آقای سینا ایرانپور برای فراخوان  جلوگیری از تخریب منظره کوه دره انجیر.
5- رویداد های انارک: آقای غلامرضا جلیلی انارکی و خانم مهوش اسمعیل زاده به عنوان نماینده شورا در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی معرفی شدند لذا جهت عضویت در کمیسیون مذکور عزیزانی که مایل به همکاری جهت پیشبرد امورات فرهنگی و اجتماعی هستند تشکیل پرونده دهند.
6- روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر انارک: تشکیل جلسه به منظور  بررسی چگونگی واگذاری اراضی شهرداری در محل شهرک جدیدالاحداث کوی ناروسینه به متقاضیان با حضور مهندس خیابانی شهردار ،اعضای محترم شورای اسلامی و عوامل محترم یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین در محل شهرداری انارک.
7- انارک نیوز: دعایی از ته دل برای سلامتی آقای یداله طالبی نماییم تا زودتر رخت سلامتی پوشند و به آغوش گرم خانواده بر گردند و یادی هم از خانم هایی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، خانم ها فاطمه آزاد، طلعت ضیایی، فاطمه صفاری انارکی. خدا بیامرزدش و یادش گرامی باد.

کلیه موارد بالا در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) از انارک نیوز می باشد.