چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
دیدگاهها از شنبه 18 بهمن ماه 99 تا آدینه یکم اسفند ماه به شرح زیر می باشد:  

الف- چکیده خواستها و پیشنهادات
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن رعایت شود.
1- ماجرای کمک خیرین
2- اطلاع رسانی پیش از حضور نماینده محترم مجلس سرکار خانم آزاد در انارک و چوپانان
3- ماجرای گازرسانی
4- چالش کاشت درخت در انارک
5- پیشنهاد اضافه کردن پیام صوتی به گزارشات

ب- در آغاز به خبر و مژده می پردازیم:
1- آقای نعمتی انارکی: واریزی هایی که جهت خرید تجهیزات شبکه بهداری انارک اختصاص داده شده بود قسمتی از  پول خیرین درجهت تجهیزات گرمایشی که از اولویت‌های اصلی شبکه بود طبق درخواست، پیگیری شد تا جهت این مهم هزینه گردد و مابقی توسط دو نفر از خیرین پرداخت شد. واریزی آقای دکتر کبیر جهت مرحومه شادروان عصمت کبیر مبلغ 4 میلیون تومان، واریزی آقای علی نعمتی انارکی جهت شادی روح پدر و مادر وبرادرش به مبلغ یک میلیون تومان، برداشت قسمتی از وجه پرداختی آقای طریقتی جهت یادبود پدرش محمدرضا طریقتی و مادرش مرحومه فاطمه مستقیمی همسر مرحومش ایران هاشمیه انارکی، برداشت قسمتی از وجه پرداختی خانم منیر و میترا هاشمیه انارکی جهت یادبود محمد هاشمیه انارکی و شهربانو مستقیمی و توران هاشمیه و غلامحسین هاشمیه و فرزندش مانیا هاشمیه انارکی، برداشت قسمتی از وجه پرداختی خانم عصمت معلایی انارکی جهت همسر مرحومش حاج حسین قیومی انارکی، برداشت قسمتی از وجه پرداختی خانم فاطمه حسن زاده جهت یادبود همسرش فتح اله طالبی، برداشت قسمتی از وجه پرداختی خانم فریبا هاشمیه فرزند مرحوم عباس، قسمتی از وجه پرداختی خانم عصمت رفیعی و خانم فاطمه قیومی یادبود حاج حسن و حاج حسین قیومی انارکی، قسمتی از وجه پرداختی آقای حسن زاده جهت یادبود آمحمد حسن زاده، قسمتی از وجه پرداختی آقای حسین اناری جهت یادبود همسرش مرحومه جمیله مهدوی انارکی، قسمتی از وجه پرداختی خانواده مرحوم علی کبودانی، قسمتی از وجه پرداختی خانم اختر زاهدی انارکی جهت شادی روح امواتش، قسمتی از وجه پرداختی آقای محمدحسین یارمحمدی جهت شادی روح مادرش و دیگر امواتش، قسمتی از وجه پرداختی آقای حاج علی مدبر جهت شادی ارواح امواتش، قسمتی از وجه پرداختی خانواده مرحوم عباس ذاکری، قسمتی از وجه پرداختی خانواده مرحوم فتح اله رحیم پور، واریزی خانواده مرحوم  عباسعلی ایراندوست انارکی و مهدی ایراندوست انارکی بیاد مرحومان عباسعلی و مهدی ایراندوست انارکی و مرحومه عصمت علیزاده انارکی به مبلغ 10 میلیون تومان و با واریزی آقای مهندس کبیر بیاد مرحوم مهدی کبیر و مرحومه فاطمه هاشمیه و مرحومه عصمت کبیر به مبلغ 18 میلیون تومان ومبلغ یک میلیون و صد هزارتومان دیگر توسط یکی از خیرین تهرانی پروژه انجام و به اتمام رسید. با تشکر از تمامی خیرین بالاخص آقای مهندس کبیر عزیز و خانواده محترمشان که تا کنون مبلغ 26 میلیون تومان مساعدت نقدی جهت تهیه تجهیزات و سیستم گرمایشی مرکز خانه سلامت انارک (بهداری انارک) داشتند. نثارشادی روح اموات شان بفرست صلوات و بخوانید فاتحه
2- حضور سرکار خانم آزاد در انارک 22 بهمن 1399
- امروز 22 بهمن حضور سرکار خانم آزاد نماینده محترم شهرستانهای نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی در انارک همراه با بازدیدهای امیدبخشی بود. پیش از رسیدن به انارک، بازدیدی از کارخانه در حال نصب فراوری مواد معدنی (دانه بندی سیلیس ـ آجرآژندانارک پیشین) در ساعت نه و ۴۵ دقیقه داشتند که حاج آقا حجت الاسلام آزاد نیز تشریف داشتند و پس از چند دقیقه آقای سلمان بخشدار، مهندس سبحانی نسب شهردار ، آقایان نعمتی، بقایی نیا نایب رییس و عضو شورای اسلامی انارک و آقای مهدوی رییس دفاتر انتخاباتی انارک نیز به آنان پیوستند. در این بازدید مژده افتتاح این کارخانه با 12 نفر کارکنان متخصص، نیمه متخصص و ساده در فاز اول در اسفندماه امسال به شرط دادن اجازه برقرسانی تا تکمیل مجوزها داده شد. فاز دوم کارخانه انشاا... در سال 1402 با طرح توسعه و کارکنان بیشتر در پیش رو خواهد بود...
- چوپانان امروز: چند ساعتی است در آبادی طوفان شدید میاد و گرد و خاک همه ی زندگی مردم را گرفته، امیدواریم بخیر بگذره و اتفاق ناگواری نداشته باشیم.

پ- اینک گزیده دیدگاه ها، پیشنهادها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- ماجرای کمک خیرین
2- اطلاع رسانی پیش از حضور نماینده محترم مجلس سرکار خانم آزاد در انارک و چوپانان
- ناشناس: تعجب این بار چند روز زودتر حضور نماینده محترم شهرستان را اطلاع رسانی کردند نه وقتی که ایشان  تشریف می آوردند و در همان لحظه حضورشان!!!
3- ماجرای گازرسانی
- آقای خاکسار: یک شهروند چوپانانی هستم. سری قبل که فیش گاز آمد به اسم شهر جندق. واقعا زشت است برای انارک که فیش گاز دهستان زیر نظرش چوپانان به اسم شهر دیگری باشه.
- آقای مهدوی: خود انارک نیز به اسم همان شهر است که شما می فرمایید در انارک نیز اعتراض بود انشاا.. ۲۲ بهمن خانم دکتر آزاد به انارک و چوپانان تشریف می آورد و به استحضار ایشان می رسانیم.
4- چالش کاشت درخت در انارک
- آقای آذرنیا: بیایید دست به دست هم بدیم و یک پویش بنام یادگار برگزار کنیم و برای این کار در هفته درختکاری هر کدام هزینه یک نهال را برای فضای سبز  به عهده بگیریم انشالله شهردار وشورای شهر محترم انارک هم پیشقدم برای این امر مهم قدم خواهند برداشت.
- آقای حسینی: البته کاشت درخت بسیار عالی هست اما قبل از هر هزینه باید فکر آبیاری اون رو هم کرد. کی از کجا و چجوری باید ابیاریشون بکنه. آیا اصلا آبی در دسترس هست؟؟
- آقای کافی: در طی این مدت با توجه به کمبود آب برای فضای سبز کارهای خوبی شده نمونه خیابان فرهنگ و پارک پشت حصار.
5- پیشنهاد اضافه کردن پیام صوتی به گزارشات
- آقای علوئی: به عنوان راهکار پیشنهاد می شود چون شاید تایپ کردن مشکلات و نتایج شاید در حوصله دوستان و انعکاس ان در صحن گروه شاید وقت گیر باشد لذا متمنی است یکی از عزیزان مسئول که به مشکلات و نتایج و برکات حضور نماینده محترم واقف هستند در قالب voice (صدا) اطلاع رسانی کنند.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.