بهره برداری از 70 پروژه بزرگ گازرسانی در استان اصفهان

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، 70 پروژه گازرسانی در سطح استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت گفت: به مناسبت دهه فجر سالجاری 70 پروژه گازرسانی با هزینه ای بالغ بر 624 میلیارد و 180 میلیون ریال در سطح استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

سید مصطفی علوی، از گازرسانی به شهر انارک به روش CNG خبر داد و گفت: در این طرح بیش از 690 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی، اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای فرح آباد، سهیل و سپرو از توابع شهرستان نایین و همچنین روستاهای چوپانان، چاه ملک و قادرآباد که این سه روستا به روش CNG انجام پذیرفته نیز افتتاح خواهد شد و در مجموع بیش از 1350خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی استان، برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین از افتتاح گازرسانی به 4شهرک صنعتی ، واقع در قمصر کاشان، شهرعسگران، اژیه و منطقه پرزان در شهرستان شهرضا، خبر داد و افزود: گازرسانی به 50 مرغداری در شهرستان نایین، کشتارگاه صنعتی نجف آباد و یک گلخانه در شهر علویجه از پروژه های مهم بخش صنعت می باشد که به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح استان به بهره برداری می رسد.

مهندس علوی، گفت: گازرسانی به 110 واحد مسکن مهر در شهرستان فلاورجان، شهرک مسکونی یاسر در شهرستان خوانسار و مجتمع مسکونی رزلند در شهرستان آران و بیدگل، از پروژه های بخش خانگی است که در این ایام مبارک به بهره برداری خواهد رسید.

وی، بهره برداری از ایستگاه تقلیل فشار شهرک صنعتی خمینی شهر به منظور تامین گاز مشترکین جدید این منطقه و همچنین بهره برداری از سه ساختمان اداری، پست امداد و پشتیبانی در شهرهای سجزی، چادگان و گوگد (از توابع شهرستان گلپایگان )را از دیگر پروژه های  قابل افتتاح در استان اصفهان عنوان کرد.
(١٣ بهمن ١٣٩٩ - ١٣:٥٥)