چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
دیدگاهها از شنبه بیست و هشتم خرداد ماه 99 تا آدینه سوم مرداد ماه به شرح زیر می باشد: 

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است": 
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- کرونا، بایدها و نبایدها (پاسخگو: آقای مطلبی نیا)
2- اشکال روشنایی چند پایه روشنایی ورودی انارک
3- کمک به حفظ و احیای محیط زیست پیرامون

ب- در آغاز گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- کرونا، بایدها و نبایدها
- ناشناس: امشب که انارک عروسی هم بود فردا شبم ظاهراً عروسی هست. تو این وضعیت خطرناک که مجالس ختم بر گزار نمیشه نباید مراسم عروسی گرفت.
- خانم طالبی: من نمی دونم کسی نیست رسیدگی کنه. ما بعد چند ماه اومدیم انارک پشیمان شدیم. تجمع چه باماسک چه غیرماسک خطر داره فکر کنم اخبار رسانه گوش می کنید حتی المکان در مکان شلوغ نرید اگر فردی ناقل باشه کار همه تمامه.
2- اشکال روشنایی چند پایه روشنایی ورودی انارک
ناشناس: لطفا یکی پیگیر روشنائی بلوار ورودی به شهر بشه.من چندین بار به اداره برق زنگ زدم ولی هنوز رفع نشده چن تا از پایه های روشنائی روبروی پمپ بنزین سوخته و یکی در میون روشن خاموش میشه. ورودی شهره و واجبه که سریعا رسیدگی بشه. 3یا4 تا پایه های روشنائی ایراد دارن و چن دقیقه یکبار خاموش روشن میشن.
3- کمک به حفظ و احیای محیط زیست پیرامون
- آقای حسینی: محیط بان منطقه عباس اباد جندق با دیدن تکه ای نیزار کوچک متوجه بالا آمدن آب در اون قطعه میشه و بیل و کلنگ برداشته و انجا رو می کنه . نتیجه اون دیدنی هست. ظاهر شدن آب در محل. واقعا با اندکی دانش طبیعت شناسی و زحمت میشه چشمه ای بنام شما احداث بشه و عمری ثواب اون رو نثار امواتتون کنید که هر جانداری از اون آب می خوره  خیرات شما باشه.

پ-  اینک به اخبار تکمیلی می پردازیم:
1- ۱۱ شهر اصفهان در وضعیت پرخطر قرار دارد / خوانسار و فلاورجان در وضعیت قرمز. براساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور (ماسک) وضعیت استان اصفهان در زمینه کنترل شیوع کرونا نامناسب است. به گونه‌ای که بر اساس نقشه آماری درج شده در این سامانه این استان دارای دو شهر با وضعیت سفید و ۹ شهر با وضعیت زرد، ۱۱ شهر با وضعیت نارنجی و دو شهر با وضعیت قرمز است.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.