اخبار‌ تکمیلی هفته

انارک نیوز - اخبار تکمیلی انارک در هفته جاری از شنبه هیجدهم خرداد ماه 98 تا امروز بیست و چهارم به شرح زیر می باشد. قابل ذکر است که در صورت دریافت هرگونه خبر و توضیح از نتایج جلسات و تصمیم های گرفته شده، به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می شود.

- سه شنبه دیدار مهندس سبحانی نسب شهردار انارک را با ریاست محترم اداره برق شهرستان نایین پیرامون روشنایی مسیر آرامستان داشتیم.
- جلسه انجمن حامیان محیط زیست وحیات وحش انارک روز چهارشنبه با حضور آقایان مهندس رضایی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان نائین و همراهان، شهردار انارک سبحانی نسب، اعضای شورای اسلامی، مسئول آتش نشانی و امام جماعت انارک به اتفاق اعضای انجمن حامیان محیط زیست و حیات وحش کویر انارک درفرهنگسرای شهرداری برگزارشد. دراین جلسه مسائل و مشکلات محیط زیست و حیات وحش انارک بررسی و نظرات و پیشنهاداتی در مورد متخلفان محیط زیست و حیات وحش کویر انارک بیان شد.
آقای رضایی دراین انجمن عنوان کرد حفاظت از محیط زیست و حیات وحش منطقه کویر همکاری و یاری هرچه بیشتر نیروهای مردمی را می طلبد.
- پنجشنبه ورود دکتر رضایی استاندار محترم اصفهان به همراه آقای پوربافرانی نماینده شهرستانهای نائین و خوروبیابانک به شهر انارک و ادای احترام و قرائت فاتحه در یادمان شهدای نیروی انتظامی در انارک و عزیمت به شهرستان خوروبیابانک را داشتیم.
همچنین دیدار آقایان پوربافرانی، غلامی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با مهندس سبحانی نسب شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انارک برگزار شد.
در این دیدارمسائل و مشکلات مسکن و زیباسازی شهر و دیگر مسائل انارک عنوان گردید و تصمیماتی درمورد آسفالت میادین ورودی و خروجی شهر، تخصیص بودجه ازطرف اداره کل منابع طبیعی مبنی بر ساخت سد و بندخاکی جهت جمع آوری آبهای روان و سیلابها در هنگام بارندگی برای مصارف صنعتی و فضای سبز شهر و پیگیری واگذاری زمین و ساخت مسکن اجتماعی در انارک گرفته شد. 
هماهنگیها با ارگانها و سازمانهای مربوطه از طرف مهندس شیشه فروش و مهندس غلامی صورت گرفت.