افتتاح دو بانده شدن جاده نائین به انارک در دهه فجر ۹۷

دیدار فرماندار و نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با جمعی از اهالی شهرستان مقیم در اصفهان دیدار فرماندار و نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با جمعی از اهالی شهرستان مقیم در اصفهان
چهارمین نشست جمعی از خور و بیابانکی های مقیم اصفهان. با نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نائین و خور و بیابانک , جناب آقای دکتر پور بافرانی و فرماندار محترم شهرستان خور و بیابانک جناب آقای مهندس بلانیان در تاریخ ۱۰_۸_۹۷. از ساعت ۳۰_۱۸ تا ۲۳ بر گزار گردید.
ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت و یکی از حضار ضمن خیر مقدم گویی , رؤس مطالب مورد نظر را بیان نمود و پس از آن دکتر عباسعلی پور بافرانی به بیان عملکرد چند ماهه پس از سومین نشست و موارد در دست اقدام و مورد پیگیری در دو شهرستان پرداخت. پس از آن هر کدام از حاضرین به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و سپس فرماندار محترم خور وبیابانک به طور مبسوط به بیان عملکرد چند ماهه خود پرداخت . حاضرین. ضمن تشکر از نماینده محترم و فرماندار محترم , خواستار پیگیری بیشتر در خصوص مسائل مطرح شده شدند.
مباحث مطروحه شامل . ۱_ ترمیم جاده ها شهری و روستایی و روکشی آسفالت آن.۲_ دو بانده کردن جاده نائین خور به طبس۳_ تأمین نیروی متخصص پزشکی و افتتاح بیمارستان خور و امکان امر زایمان در خور ۴ تقویت مباحث مدیریتی شهرستان ۵ ساماندهی معادن و بهره وری مناسب برای شهرستان ۶ پیکری گاز و وصل آن به شبکه سراسری۷_ پیگری مجدانه راه های خور به حلوان و عشق آباد و جندق به گرمسار ۸ توسعه مباحث فرهنگی وگردشگری و بوم گردی ۹ گزارش دهی به موقع کارهای انجام شده و استفاده به موقع از افکار و نظرات اهل خبره در مسائل منطقه.
کار های صورت گرفته. ودردست اقدام از زبان نماینده محترم و فرماندار محترم به شرح ذیل بیان شد.۱_ اجرای شبکه داخلی گاز رسانی و افتتاح و استفاده شهروندان از آن۲_ اجرای دو بانده کردن خور به فرخی و افتتاح آن تا پایان سال ۹۷. ۳_افتتاح دو بانده شدن جاده نائین به انارک در دهه فجر ۹۷. ۴_آغازترمیم و روکشی جاده های روستایی ۵ _ تأمین اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون تومان برای آغاز جاده جندق گرمسار از ردیف بودجه عمومی کشور که امسال شروع می شود .۶_ رایزنی و تأمین اعتبار جاده حلوان۷_ دریافت تخصیص آب شرب پایدار ۸_ ایجاد ساز و کار مدون گردشگری و بوم گردی و حفاظت , تعمیق و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی و رفع دغدغه فرهنگی اهالی شهرستان ۹_ حمایت کامل از سرمایه گزاران ودعوت از آنان ۱۰_ گرفتن قول دستگاه آب شیرین کن برای شهر خور و شور زدایی آب. این جلسات به صورت فصلی بر گزار می گردد.
(فرمانداری شهرستان خور و بیابانک - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳)