چند خبر از انارک

دوشنبه 26 تیرماه 97 تعدادی از لوازم پزشکی که توسط خیرین و همکاری آقای باقری خریداری و به درمانگاه انارک اهداء شده بود مورد بازید مسئولین بخشدار، شهردار، امام جماعت واعضای شورای اهالی انارک قرار گرفت. درتاریخ 96/4/27 جناب آقای فرماندار و امام جماعت شهرستان نایین، بخشدارمحترم انارک و شورای شهر و شهردار و همراهان محترم فرماندار نیز بازدیدی از مرکز جامع سلامت به عمل آوردند که در طی آن از وسایل و تجهیزاتی که خیرین محترم با همکاری حمیدرضا باقری خریداری نموده بودند هم بازدید و فرماندارمحترم ازهمکاران محترم تقدیر و تشکر نمودند.
همچنین  دیروز سه شنبه ۲۷/ ۴/ ۹۶ مراسم افتتاح دارالقران الکریم حضرت ولی عصر (عج) شهر انارک (دبستان فرخی سابق) با مدیریت خانم اسماعیل زاده، با حضور امام جمعه محترم و فرماندارمحترم و رییس آموزش و پرورش نایین و دیگر مسئولین همراه و امام جماعت محترم و بخشدار محترم و شهردار محترم و کلیه مسئولین شهر انارک برگزار و افتتاح گردید.
جلسه ای هم با حضور فرماندار محترم، امام جمعه محترم، رئیس آموزش وپرورش و دیگر همراهان شهرستان نائین درمحل بخشداری انارک با حضور بخشدار و شهردار و امام جماعت ودیگر مسئولین انارک برگزار شد. در این جلسه مسائل و مشکلات اشتغال و مدارس ودیگر مشکلات شهر بررسی و گفتگو شد که درپایان مسئولین شهرستان قولهای مساعدی را دادند.