همدردی با خانواده های محمدی و مهردادی

* انالله و انا الیه راجعون *
با کمال تاسف و اندوه خبردار شدیم بانو فاطمه محمدی انارکی (همسر شادروان استاد نجفعلی مهردادی(صفاری) انارکی) سه شنبه 17 اسفند ماه 1395 در اصفهان از میان ما رفت و دیگر آشنایانش لبخند و نگاه پر از محبت او را نخواهند دید.

بدینوسیله به همه عزیزانش که در سوگ از دست دادن این عزیزتر از جانشان نشسته اند، تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی علو درجات برای این مادر دلسوز و مهربان، صبر و طول عمر باعزت همراه با سلامتی و عاقبت خوش برای عزیزانش خواستاریم.
با شما دوستان و سروران گرامی گرد هم می آییم تا ضمن ابراز تسلیت و آخرین خداحافظی با او، یادش را زنده نگه داریم و با غم عزیزانش شریک شویم. به این امید که مرهمی بر داغ دل این عزیزان عزیز از دست داده، باشد.
مجلس بزرگداشت هفتمین روز درگذشت آن شادروان روز سه شنبه 24 اسفندماه 1395 از ساعت 14 تا 16 در مسجدالمهدی (عج) خیابان بلال اصفهان برگزار می شود سپس بر مزار آن شادروان در باغ رضوان قطعه 59 بلوک 1 با شما دوستان و سروران گرامی گرد هم می آییم تا ضمن ابراز تسلیت و آخرین خداحافظی با او، یادش را زنده نگه داریم و با غم عزیزانش شریک شویم. به این امید که مرهمی بر داغ دل این عزیزان عزیز از دست داده، باشد. تشریف فرمایی شما سروران گرامی موجب شادی روح ایشان و تسلای خاطر بازماندگان خواهد شد.
انارک نیوز هم به نوبه خود این مصیبت دردناک را به خانواده های محمدی و مهردادی و دیگر بستگان تسلیت عرض می نماید و آرزوی مغفرت و آمرزش برای شادروان و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

 روحش شاد و یادش گرامی باد.