از طرح‌های توسعه شهری شهرستان نایین چه می‌دانیم؟

1654493208_54784رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده طرح تفصیلی شهر بافران در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۰ توسط استاندار محترم ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صاحب نیوز»  به نقل از نایین نا، مهدی علمی، گفت: در سال‌های اخیر تعداد ۲۰ طرح تفصیلی برخی شهرهای استان اصفهان به مرحله ابلاغ رسید که با پیگیری‌های انجام شده طرح تفصیلی شهر بافران در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۰ توسط استاندار اصفهان ابلاغ شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین ️ ادامه داد: همچنین طرح تفصیلی شهر انارک برای تأیید به شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال شده که پس از بررسی و تأیید به استان ارسال و توسط استاندار محترم ابلاغ می‌شود.

و️ی تأکید کرد: طرح جامع شهر نایین نیز پس از بررسی توسط کمیسیون‌های کارشناسی شهرسازی به گروه کاری امور زیربنایی ارسال و مورد تأیید قرار گرفته و پس از بررسی در کارگروه امور زیربنایی و تتایید در شورای برنامه‌ریزی استان به شورای‌عالی شهرسازی و معماری ارسال خواهد شد.

علمی️ در پایان گفت: طرح‌های تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کاربری‌ها، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند.

تاریخ انتشار: 11:01 - یکشنبه 1403/03/20