داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌شان در کرج به قتل رسیدند + جزئیات

داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌شان در کرج به قتل رسیدند + جزئیات محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه‌اش در کرج را تایید کرد.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر به قتل رسیدند.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه‌اش در کرج را تایید کرد.

 

این خبر در تماس با یکی از سینماگرانی که محل حادثه حضور دارد نیز تایید شده است.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است. 

آخرین فیلم او «لامینور» بود که در سال ۹۸ ساخته شد.

 

در ادامه اعتمادآنلاین جزئیات این مربوط به این قتل وجیع را از خبرگزاری‌ها منتشر خواهد کرد:اولین عکس و ویدئو از محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش؛ حضور جمعی از هنرمندان اینجا ویلای مرحوم داریوش مهرجویی در کرج است که در آن به همراه همسرش به قتل رسید.

به گزارش جماران، امین حیایی، حامد بهداد و جمعی از هنرمندان در مقابل ویلای مرحوم داریوش مهرجویی حضور دارند.

ویلای مهرجویی

امین حیایی قتل داریوش مهرجویی

توضیحات یک مقام مسئول درباره نقش اتباع خارجی در قتل فجیع داریوش مهرجویی

سیروس دهقان شیری، مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: نقش اتباع غیرایرانی در قتل مهرجویی و همسرش که شب گذشته در ویلای خود در اطراف کرج به قتل رسیده بودند، مشخص نیست و این ادعا تایید نشده است.

به گزارش ایرنا، او افزود: قاتل یا قاتلان این حادثه هنوز شناسایی نشده اند و تحقیقات پلیس در این زمینه به صورت جدی آغاز شده است .

وی بیان کرد: نتیجه تحقیقات در زمینه این قتل در اسرع وقت به اطلاع مردم خواهد رسید.

پلیس: قاتل داریوش مهرجویی به زودی دستگیر می‌شود

سخنگوی فراجا گفت: پلیس عاملین این اقدام وحشیانه را به‌‌زودی دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد. اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام و کاراگاهان درمحل حاضر و درحال بررسی سناریوهای محتمل می‌باشند.

 توضیحات پلیس درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

فرمانده انتظامی استان البرز جزئیاتی از فتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند در این‌باره گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجوبیی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است، گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است.

ورود سگ‌های تربیت شده پلیس به محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش

فیلم اختصاصی خبرنگار سایت جنایی از محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش نشان می دهد پلیس با سگ های تربیت شده در محل حاضر شده است. سگ های تربیت شده پلیس در حال جمع آوری نشانه هایی هستند که می تواند به پلیس در کشف راز این قتل های فجیع کمک کند.

حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس در مورد آخرین خبر از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش، اظهار کرد: عده‌ای مظنون به قتل وجود دارد که  شناسایی شدند و دستور دستگیری آنها صادر شده است.

به گزارش فارس، وی افزود:  اجساد به محل سردخانه بهشت سکینه انتقال پیدا کرده تا علت تامه فوت مشخص شود.

ناصرخاکی گفت: قتل با سلاح سرد اتفاق افتاده است.

گزارش پزشکی قانونی از کالبدشکافی داریوش مهرجویی؛ فرضیه تجاوز منتفی است، علت فوت خونریزی شدید بوده نه ضربات جسم سخت و برنده

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز درباره آخرین جزئیات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: گزارش پزشکی قانونی درمورد قتل داریوش مهرجویی و همسرش تهیه شده است.

وی افزود: براساس گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: ضرباتی با چوب و یا جسم سخت نیز به سر مرحوم مهرجویی برخورد کرده است که منجر به شکستگی سر نشده و علت فوت نبوده است.

فاضلی هریکندی گفت: طبق گزارش پزشکی قانونی فرضیه‌ها درمورد تجاوز درمورد هر دو نفر از مقتولین منتفی است.

رئیس کل دادگستری استان البرز تاکید کرد: دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این جنایت در سریع‌ترین زمان ممکن به مقامات قضایی و انتظامی استان البرز صادر شده و تاکید می‌شود از هرگونه گمانه‌زنی در خصوص مسبب یا مسببین این جنایت تا زمان روشن شدن ابعاد پرونده خودداری شود.

اعتمادآنلاین |  کد خبر: 636210 - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۰۱:۱۱:۱۰