چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از شنبه 13 شهریورماه 1400 تا آدینه 19 ام در زیر آمده است. 
1- انارک نیوز: تاریخ های چهاردهم و هیجدم چاپ دو اثر در روزنامه کشوری طلوع فارس. قطعا افتخاریست برای آقای کیهان ژولیده انارکی و افتخار برتر بالا بردن پرچم ادبی شهر انارک. امیدوارم مسئولین محترم شهر، توجهی داشته باشند.
2- انارک نیوز: بازدید شهردار مهندس خیابانی و اعضای شورای اسلامی انارک با آقای حاجی آبادی خیر و کارآفرین در منطقه گردشگری مشجری انارک که در این دیدار طرح ها و پیشنهاداتی برای شهر انارک مطرح و در پایان با سه طرح پیشنهادی موافقت و جهت سرمایه گذاری توسط آقای حاجی آبادی ارائه گردد.
3- خانم زاهد: آیا دریافت عوارض خودرو در شهرداری انارک اینترنتی شد؟
- آقای بقایی نیا: همشهریان گرامی می توانند با ارسال تصویر کارت خودرو در واتساب از هرجای ایران برای شهرداری انارک عوارض خودرو را پرداخت و اصل برگه مجددا از طریق پست پیشتاز برای صاحب خودرو ارسال می گردد.
- خانم زاهد: حتما باید  وارد سامانه شهرداری شود پس باید شهرداری انارک امکان پرداخت اینترنتی را امکان پذیر سازد تا همشهریان از سراسر ایران بتوانند عوارض خودرو خود را به سامانه شهرداری انارک بپردازند. تا اینترنتی نشود در شهرهای بزرگ دچار مشکل می شوند یعنی شخصی در شهرداری نیست که سامانه اینترنتی را راه اندازی کند تا عزیزان همشهری با خیال راحت عوارض را پرداخت کنند و احتیاجی به شماره واتساپ و سپس پیشتاز کردن نباشد.
4- انارک نیوز: به اطلاع می رساند از این هفته دوشنبه ها طبق روال قبل سرویس جندق _نایین دایر خواهد بود.
5- روابط عمومی شهرداری: یک دستگاه غلتک هپکو توسط شهرداری انارک در اولین جلسه شورای اسلامی دوره ششم مصوب و جهت آسفالت جاده آرامستان و لکه گیری سطح شهر خریداری شد‌.
- انارک نیوز: خرید یک دستگاه غلتک دستی (هپکو) جهت تسریع و بهبود آسفالت ریزی معابر (26 مرداد) پیشتر انجام شده بود.
- حمید: آیا خرید دو غلتک نیاز فوری شهرداری است؟
6- روابط عمومی شهرداری: ترمیم و لکه گیری جاده کنارگذر روستایی گردنه زنجیرگاه انارک با پیگیری‌های انجام شده شورای اسلامی دوره ششم انارک توسط نیروهای خدوم راهدارخانه انارک و راهداری اداره شهرستان نایین.
- آقای مطلبی نیا: دوباره همون آسفالت سرد طبق معمول همیشه تا یک ماه دیگه خوبه.
- خانم زاهد: لطفا شواری اسلامی پیگیری کرده و راه حل اصولی انجام شود.
7- چوپانان آباد: حادثه رانندگی کامیون ‌با سواری در جاده اناک به نایین یک کشته برجا گذاشت.
8- روابط عمومی شهرداری: ‌بازدید میدانی شهردار انارک به همراه بخشدار، ریاست اداره برق شهرستان نایین ،کارشناسان اداره برق و اعضای شورای اسلامی شهر از روند پروژه در حال اجرای بلوار آرامستان و روشنایی مسیر، پیگیری و بررسی اجرای روشنایی انتهای بلوار شهید بهشتی، بلوارصفا و شهرک کوی ناروسینه که در این دیدار در رابطه با استقرار نیروی دائم در شعبه برق انارک مباحثی مطرح و تصمیماتی اتخاذ گردید.
9- انارک نیوز: یادی هم از آقایانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند، آقایان حسن انارکی و احمد مهدیان. خدا بیامرزدشان و یادشان گرامی باد.

کلیه موارد بالا در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) از انارک نیوز می باشد.