بهره مندی بیش از ۵۴ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی در سال ۹۹

بیش از ۵۴هزار و۶۳۰ مشترک گاز طبیعی طی سال گذشته در بخش‌های خانگی، صنعتی وعمومی درسطح استان اصفهان به دامنه مشترکین گاز طبیعی اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان اصفهان، مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب، گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک و بیش از۲میلیون مصرف کننده گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد که سالانه بیش از ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز مصرف می کنند.

سید مصطفی علوی، با اشاره به بهره مندی ۱۱۱شهر استان از گاز طبیعی و ۱۰۶۰ روستا از این نعمت خدادادی، افزود: سال گذشته با گازرسانی به شهر انارک جمعیّت شهری بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان صد درصد شد و جمعیت تحت پوشش روستایی نیز هم اکنون ۹۹٫۰۸ درصد است.

مهندس علوی، در خصوص عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات، در استان اصفهان، اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۴۶۸ کیلومتر شبکه اجرایی گردید که از این میزان، حدود ۲۸۷ کیلومتر در مناطق شهری و حدود ۱۸۱ کیلومتر در بخش روستایی، اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: در بخش نصب انشعاب در سطح استان نیز طی سال گذشته، تعداد۱۲هزار انشعاب جدید برای متقاضیان نصب شد که از این تعداد، ۱۰هزار مورد شهری و حدود ۲هزار انشعاب در روستا ها نصب گردید.

مهندس علوی، بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۲۷هزار کیلومتر شبکه گاز از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون و تعداد یک میلیون و ۱۲۳هزار عدد انشعاب گاز جدید در سطح استان نصب شده است.

وی، اظهار داشت: علیرغم سبز بودن شهرهای استان تقاضای توسعه گازرسانی در سطح استان بویژه در شهرستان اصفهان بسیار بالا است به طوریکه پیش بینی می شود سال ۱۴۰۰ حداقل یک هزار کیلومتر لوله گذاری مورد نیاز باشد

  • (تاریخ درج خبر :
  • سه شنبه ١٧ فروردين ١٤٠٠ - ٠٨:٥٨)