حرکت پرشتاب گازرسانی همگام با «پویش استان سبز»

 

عملیات گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور، همگام با «پویش استان سبز» که وزیر نفت بر آن تأکید کرده و هم‌زمان با هفته دولت با افتتاح طرح‌های گازرسانی در بعضی از استان‌ها تداوم دارد.

به گزارش شانا، تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور در سال‌های اخیر با وجود اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی فراوان نه‌تنها متوقف نشد، بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان داخلی و حضور مؤثر شرکت‌های دانش‌بنیان شتاب بیشتری گرفت، به‌طوری که درصد بهره‌مندی خانوار شهری از گاز طبیعی به ۹۸ درصد و خانوار روستایی به ۸۲ درصد رسیده است...

افتتاح ۶ طرح گازرسانی در استان اصفهان در هفته دولت

سیدمصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از افتتاح ۶ طرح گازرسانی در این استان در هفته دولت خبر داد و گفت: بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به شهر انارک، روستاهای چوپانان و چاه ملک از توابع شهرستان خور و بیابانک و نایین، روستاهای سهیل، سپرو، فرح‌آباد و ۵۰ واحد مرغداری از توابع شهرستان نایین، گازرسانی به روستای قادرآباد از توابع شهرستان خور و بیابانک و گازرسانی به روستای زایین اردستان انجام خواهد شد که با گازرسانی به این روستاها، بیش از یک هزار و ۳۳۸ خانوار روستایی به جمع مشترکان گاز طبیعی استان اضافه خواهد شد.

وی در این باره توضیح داد: طرح گازرسانی به شهر انارک به‌عنوان آخرین شهرسبز استان در هفته دولت به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود که با گازرسانی به این شهر بالغ بر ۶۹۶ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند. (۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - کد خبر: 306388)