توضیحات پلیس راهور در خصوص تردد در روزهای 21 و 22 فروردین

توضیحات پلیس راهور در خصوص تردد در روزهای 21 و 22 فروردین

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ممنوعیت ترددهای شهری و بین‌شهری توضیحاتی ارائه داد.

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به برداشت‌های متفاوت رسانه‌ها و شهروندان از محدودیت‌های ترافیکی پیش رو نیاز به توضیحاتی در این رابطه وجود دارد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با ویروس‌کرونا عنوان کرد: طرح زوج و فرد در تمامی معابر شهری اصفهان اعم از درون‌شهری و بزرگراهی به منظور سهولت تردد کارمندان ادارات و شرکت‌ها  صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها ۱۵ الی ۲۴ از فردا اجرا خواهد شد.

وی در خصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر افزایش جریمه تصریح کرد: مبلغ جریمه تاکنون هیچ گونه افزایشی نداشته است و درصورت افزایش در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

محمدی تاکید کرد: از ساعت ۱۴ امروز و روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین هم مقرر شد محدودیت‌های شدیدتری برای تردد بین شهرها با پلاک غیربومی مشابه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اعمال و در صورت تخلف و تردد غیرمجاز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد در داخل شهرها با پلاک بومی در صورت ضرورت با رعایت مقررات زوج و فرد انجام می‌شود؛ برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ترددهای غیرضروری در داخل شهرها با پلاک بومی و غیربومی هم مشمول جریمه است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط خاص حال حاضر نیاز و مشکلات مردم را به درستی درک می‌کنیم و از شهروندان و هم استانی‌ها مثل گذشته درخواست همکاری و همراهی داریم و مطمئن هستم اجابت می‌کنند.
(۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱/۲۰)