کویر ریگ جن، ماجراجویی و ترس

در کویرهای اصفهان، هیجان، ترس و آرامش را تجربه کنید 
هر گوشه از ایران زیبایی های خاص خودش را دارد و به همان اندازه که سرسبزی شمال کشورمان جذاب می باشد، قطعا مرکزی ایران با وجود کویر های آرام و خارق العاده جلوه ی دیگری دارند.
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر) کویر های اصفهان یکی از همان زیبایی های مرکزی می باشند که جاذبه های بسیار خوبی را در دل خودشان جای داده اند. معروف ترین کویر های ایران را در ادامه معرفی خواهیم کرد.
بهترین زمان برای سفر به کویر های اصفهان: در چند سال اخیر که گردشگری داخلی و خارجی به شدت مورد توجه قرار گرفته اند، تور های متنوع کویرنوردی برگزار میگیرند و اغلب آن ها یکی از کویر های اصفهان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می نمایند. با توجه به دمای بالا و گرمای سوزانی که مناطق کویری را در فصل های بهار و تابستان فرا میگیرد، در نتیجه بهترین زمان برای سفر پاییز و اوایل زمستان می باشد که شرایط ایده آلی برای پیاده روی و تفریحات هیجان انگیز مانند سافاری فراهم می باشد....
کویر ریگ جن، ماجراجویی و ترس: اگر در طول زندگی به دنبال تجربه ی کار های ترسناک هستید و از این انتخابتان لذت میبرد، کویر ریگ جن می تواند گزینه ای عالی باشد. باتلاق های رمزآلود، وجود سنگ های سیاه قدیمی در بخش های مختلف کویر، گم شدن افراد و جانواران و سفر بی بازگشت آن ها از جمله مواردی هستند که ترس و وحشت زیادی را به این کویر اختصاص داده است. به همین خاطر به هیچ عنوان کویرنوردی های غیرحرفه ای در این منطقه توصیه نمیشود و حتما باید با گروه های حرفه ای قدم به این خاک گذاشت. اگر کمی با اهالی روستا های جندق و انارک که فاصله ی کمی با این کویر دارند هم صحبت شوید، بدون شک آن ها از خطرات موجود در این منطقه شما را مطلع خواهند نمود. برخلاف سایر کویر های اصفهان، در ریگ جن نمی توانید از وسایلی مانند موتورسواری، آفرود و ... استفاده نمایید و فقط باید از پیاده روی و کشف تازه ها و همچنین عکاسی در کویر چوپانان یا همان کویر ریگ جن لذت برد.
آدرس: کویر مرکزی ایران، مرز مشترک بین سمنان و اصفهان
(۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۳)