مهمترین وظایف خبرنگاران و اصحاب قلم جهت دادن به جامعه است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نقوی شهردار انارک در جمع خبرنگاران گفت : رسالت اصحاب رسانه یک رسالت پیامبر گونه است چرا که وقتی پیام را دریافت و مخابره می کنند باید صادقانه و بدون حب و بغض از دید یک خبرنگار حرفه ای به آن بپردازند. 
شهردار انارک افزود : نگاه جامعه ما را خبرنگاران می سازند و امروز فضایی که انقلاب اینترنتی تشکیل داده می توانند آن جامعه را امیدوار و یا ملتهب نگه دارند. وی با اشاره به اینکه تحصیلات خود رسانه ای است اظهار نمود : شبکه های اجتماعی در مقابل عرصه حرفه ای خبرنگاری مرجعیت رسانه ای ندارند چرا که شبکه های اجتماعی هیچوقت نمی توانند آن رسالتی مطبوعات و خبرگزاری های رسمی دارند را به عهده بگیرند و این شبکه های اجتماعی در اکثر مواقع نقش ملتهب کننده را داشته و موج نا امیدی را تزریق می کنند ومردم بایستی با بصیرت و روشنگری از هجمه های علیه نظام و رهبری جلوگیری کنند.
نقوی همچنین بیان نمود : در جنگ اقتصادی که ما درگیر آن هستیم شبکه های اجتماعی در حقیقت یک جبهه ای هستند که برخلاف داشتن گلوله و اسلحه با استفاده از شایعات و شائبه های خبری به نظام جمهوری اسلامی ایران بزنند.
شهردار انارک گفت : خبرنگاران روشنگری و آگهی بخشی جامعه را بر عهده دارند و از گردنه های سخت و پیچ در پیچ می توانند یک جامعه را عبور دهند. به گفته وی نقد از الزامات پیشرفت جامعه است اما روحیه نشاط و شادابی را به مردم القا کردن از موثرترین کارهای اصحاب رسانه است. 
نقوی افزود : خبرنگاران باید چاقوی نقد را برداشته و دومل های زخم های چرکین را بشکافند و در درمان آن کوشا باشند. 
شهردار انارک با یادآوری اینکه یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران و اصحاب قلم جهت دادن به جامعه است، تاکید کرد: خبرنگاران چشم بینای مسئولان و صدای رسای مردم هستند. به همین دلیل تمام کسانی که مسئول اند، باید با این نگاه به خبرنگاران بنگرند و بدانند مطلبی که خبرنگار می گوید صدای او نیست بلکه برگرفته از مشکلات مردم است. 
نقوی در پایان از زحمات زوج خبرنگار باشگاه خبرنگاران حمیدرضا پوربافرانی و فاطمه محمدی به جهت انعکاس خبرهای شهرستان تقدیر و تشکر نمود.
(کد خبر: ۶۶۲۷۴۱۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳)