طباطبایی: اميد است مردم انارک در سال آينده مشكل آب نداشته باشند

نايين،اصفهان-ايرنا- نماينده مردم نايين و خورو بيابانك در مجلس گفت: استقبال باشكوه از كاروان تدبير و اميد در سفر به استان اصفهان يكي از روش هاي قدرداني از تلاش هاي دولت است.
به گزارش ايرنا، 'سيد حميد رضاطباطبايي ناييني ' روز دوشنبه در همايش اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران نايين با اشاره به تلاشها و قدمهاي موثر رييس جمهوري و دولت يازدهم در كشور، گفت: در سال ۹۳ مبلغ ۱۷۰ميليارد ريال اعتبار در بخش هاي مختلف شهرستان نايين هزينه شده است.
نماينده مردم نايين و خورو بيابانك در اين همايش گفت: شوراها به عنوان سياست گذار و دهياران نماينده دولت و مجري قوانين و مصوبات شوراهاي اسلامي هر روستا هستند. وي افزود: شوراها با اختيارات قانوني حق دارند در بسياري از امور روستا ورود پيدا كنند و علاوه برپيگيري موضوعات مختلف به عنوان كارشناس پشتيبان دهياران نيز باشند. وي تصريح كرد: انتظار است شوراها در دوره فعاليت خود مصوبات كارشناسي شده و قابل اجرا ارائه دهند و در چارچوب قوانين و ضوابط تصميم گيري كنند.
طباطبايي در بخش ديگر سخنانش گفت: حضور رييس جمهور و هيات وزيران در استان اصفهان يك فرصت مناسب براي حل مشكلات استان است. وي ابراز اميدواري كرد كه بندر خشك نايين كه در دولت قبل مصوب و مطالعات آن انجام شده مورد توجه قرار گيرد و اجرايي شود.
وي افزود: در استان اصفهان تنها چهار شهر كويري انارك، فرخي، جندق وخوربيابانك است كه گاز رساني نشده است. نماينده نايين ادامه داد: براي طرح آبرساني به شهر كويري انارك تامين اعتبار شده و ۷۰ درصد پيشرفت دارد و اميد است مردم اين شهر در سال آينده مشكل آب نداشته باشند. وي از از اداره آبفاي شهري نايين و استان اصفهان خواست با جديت بيشتري خط انتقال آب انارك را به پايان برسانند.
(۱۸:۵۸ - ۱۳/۱۱/۱۳۹۳ :خبر تاريخ | ۸۱۴۹۰۰۶۹ :خبر كد)