در دو سال گذشته کمتر از20 درصد بودجه شهرستان اختصاص یافت

تاریخ خبر:18/03/1393 ساعت:8:14
نایین،اصفهان-ایرنا- نماینده مردم نایین و خورو بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال گذشته کمتر از بیست درصد بودجه مصوب شهرستان نایین محقق شده است.
به گزارش ایرنا، سید حمید رضا طباطبایی نایینی عصر شنبه در جلسه کارآفرینان در انارک اظهار کرد: در این مدت اعتبارات شهرستان حدود هفت و نیم میلیارد تومان بود که کمتر از یک میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.
وی افزود: این اعتبارت هم در جاهایی که الزامات هزینه ای وجود داشته، صرف شده است. 
طباطبایی گفت: به علت مشکلات اعتباری بیش از چهار هزار پرو‍ژه عمرانی در کشور تعطیل شده و در شهرستان نایین هم با پروژه های نیمه تمام زیاد مواجه هستیم. 
وی افزود: باید بودجه هایی که اختصاص پیدا کرده در جلوگیری از تعطیلی کارگاه ها هزینه شود و از پیمانکار جاده انارک درخواست شده که کارگاه خود را تعطیل نکنند.
طباطبایی گفت: باوجود افت سی تا پنجاه درصدی تولید و اشتغال در بعضی از صنایع کشور، با همکاری و حمایت هایی که از کارخانه داران در حوزه های قطعه سازی و سیمان و کاشی در نایین صورت گرفت تعدیل نیرو را به صفر رساندیم.
جلسه کارآفرینان با حضور رییس اداره صنعت معدن و تجارت و فرماندار نایین و کارآفرینان شهرهای نایین و انارک برگزار شد و در پایان آن شرکت کنندگان از کارخانجات در حال احداث انارک بازدید کردند.