وکلای مردم چه نمره‌ای به عملکرد خود می دهند؟

وکلای مردم چه نمره‌ای به عملکرد خود می دهند؟/ مهمترین پیگیری‌ نمایندگان استان اصفهان در مجلس مهمترین پیگیری‌ نمایندگان استان اصفهان در مجلسحدود دو سال از عمر مجلس شورای اسلامی می‌گذرد و همزمان با سالگرد دومین انتخابات مجلس به سراغ نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی رفتیم و از آن‌ها درباره ارزیابی‌شان از عملکرد دو ساله پرسیدیم.

خبرگزاری فارس اصفهان؛ دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ بود که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و انتخاباتی دیگر را رقم زدند؛ شاید بتوان گفت انتظار رهبر معظم انقلاب و مردم از نمایندگان مجلس یازدهم متفاوت با دیگر دوره‌ها بود و این موضوع در ارتباط زنده رهبر معظم انقلاب و اعضای مجلس در تاریخ ۲۲ تیر ماه سال ۱۳۹۹ و شروع مجلس شورای اسلامی کاملاً مشهود است:

این مجلس، مجلس امید و انتظار مردم است، نقطه‌ِی امید مردم و مظهر امید مردم است؛ چرا؟ چون مردم در شرایط سخت اقتصادی پای صندوق‌ها آمدند و به شما نمایندگان محترم رأی دادند.

مجلس یازدهم از ابتدا با شعار مجلس انقلابی روی کار آمد و انتظار ویژه‌ای از آنان می‌رفت و می‌رود و در همان سخنرانی ۲۲ تیر ماه بیان شد که «خوشبختانه مجلسِ تشکیل‌شده یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب هم هست.»

همانطور که مشخص است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منتخبان و وکلای مردم در یکی از عالی‌ترین نهادهای کشور هستند، یعنی نیاز است که دغدغه مردم دغدغه آن‌ها نیز باشد و تمام تلاش خود را بر این موضوع بگذارند اما اینکه تا چه اندازه در چنین اقدامی موفق بوده‌اند را از خودشان پرسیدیم.

در این گزارش به سراغ نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی رفتیم و از آن‌ها ۲ سؤال پرسیدیم؛ در ابتدا به عملکرد خود در این مدت از ۱ تا ۲۰ نمره‌ای بدهند و سپس توضیحی درخصوص عملکرد خود در طول مدت نمایندگی‌شان ارائه دهند....

الهام آزاد نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی نیز درخصوص نمره به عملکرد خود بیان داشت: خودم نباید به عملکردم نمره بدهم و مردم باید این نمره را بدهند  اما تا حدی که در حدم بوده تلاشم را کرده و انجام دادم و اقناع وجدانی دارم.
(۰۸:۱۴ ۱۴۰۰-۱۲-۵)