انتخابات فرصت دوباره برای برون رفت از مشکلات است

انتخابات فرصت دوباره برای برون رفت از مشکلات است

افرماندار شهرستان نایین در شرق استان اصفهان گفت: توطئه استکبار و جنگ اقتصادی بی‌رحمانه مقصر بخش عمده مشکلات و معضلات و تنگناهای موجود در کشور است اما برای ایجاد فرصت و برون رفت از این مشکلات و حمایت از نظام و کشور باید در انتخابات شرکت کرد.

محمد حسین نصرتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن دعوت از اقشار مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: این شهرستان همواره دارای مشارکت حداکثری در انتخابات بوده است و امیدوارم مردم فهیم این شهرستان بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۸ خرداد ماه حماسه‌ای دیگر را در تاریخ این شهرستان رقم بزنند.

وی گفت: با توجه به قرار داشتن شهرستان در شرایط زرد بیماری کرونا تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه شعب ثبت نام و اخذ رای اندیشیده شده است و جای هیچ گونه نگرانی برای مراجعان به شعب اخذ رای نیست.

رییس هیات اجرایی انتخابات نایین ادامه داد: ۲۰ نامزد انتخابات شوراهای اسلامی برای پنج کرسی شورای اسلامی شهر نایین در عرصه رقابت حضور دارند همچنین برای شهرهای انارک و بافران نیز به ترتیب ۹ و ۸ نفر نامزد برای ۵ کرسی رقابت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: در مجموع ۶۴ شعبه اخذ رای در شهرستان در نظر گرفته شده است که از مجموع این شعب، ۴۹ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه سیار است.

نصرتی ادامه داد: در شهرستان نایین ۳۴ روستای مصوب دارای شوراست که حدود ۲۰۰ نفر برای ۱۰۴ کرسی رقابت می‌کنند و در این میان ۳۳ روستا دارای شورای سه عضوی و فقط روستای چوپانان دارای شورای پنج نفره خواهد بود.
وی در پایان گفت: در این انتخابات در مجموع حدود  هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، محافظان شعب و سایر عوامل اجرایی و خدماتی در روز رای گیری در برگزاری انتخابات در شهرستان نایین با اصل بی طرفی و عمل به قانون مشارکت خواهند داشت.
(۲۷ خرداد ۱۴۰۰،‏ ۱۰:۱۲ - کد خبر: 84370671)