نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار شهرستان نایین

قاری قران ،جلسه نایین،اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی شهرستان با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین این اداره کل در محل ساختمان راه وشهرسازی استان، با محمدحسین نصرتی فرماندار نایین دیدار کرد. در طی این جلسه، طرح های عمرانی و اجرایی  حوزه راه و شهرسازی شهرستان و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت  وراهکارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این دیدار ضمن اشاره به مبحث تامین اعتبار و محدودیت های آن دستورات لازم در خصوص پیگیری اعتبارات را صادر کرد و گفت: کار مطالعاتی کنار گذر شرق نایین پس از تامین اعتبارات لازم آغاز می شود.  

وی  با اشاره به نیاز مردم شهرستان نایین به دسترسی های محلی در محل قاءمیه، اتمام و ایمن سازی پروژه تقاطع غیرهمسطح قائمیه نایین را در صدر امور راهسازی این شهرستان دانست  و جهت رفع موانع و مشکلات فنی این طرح تصمیماتی اتخاذ شد.  

قاری قرآن در خصوص تسریع در روند پروژه های راه و شهرسازی این شهرستان اظهار کرد: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط می توان بر مشکلات شهرستان نایین فائق آمده و موانع اجرایی طرح های این شهرستان را مرتفع کرد.  

"افتتاح پروژه نایین انارک"، "رفع نقاط حادثه خیز گردنه ملااحمد"، "تحویل مسکن مهر به شهرداری"، "شش خطه کردن محور نایین-انارک"، "طرح اقدام ملی مسکن" از جمله موضوعاتی بود که در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.  
(۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰)