ثبت نام ۲۹نفر در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه نایین و خوربیابانک

 فرماندار نایین: ثبت نام 29نفر در انتخابات مجلس از  حوزه انتخابیه نایین و خوربیابانکمحمدحسین نصرتی با اشاره به این که از این تعداد ۲۴نفر مرد و ۵نفر خانم هستند افزود: از مجموع افراد ثبت نام شده تعداد ۲نفر پزشک، ۴نفر دارای مدرک دکترا، یک نفر دارای مدرک حوزوی و مابقی دارای کارشناسی ارشد هستند 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین، فرماندار نایین گفت: فرایند ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را با شعار «انتخابات ۹۸، گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی، انسجام ملی» بادستور وزیر محترم کشور آغاز نمودیم که نام نویسی از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه امسال آغاز و تا ۱۶آذر ادامه داشت .
 مهندس نصرتی ادامه داد :در این مهلت تعیین شده ۲۹نفر داوطلب برای حوزه انتخابیه شهرستان های نایین و خوروبیابانک ثبت نام نمودند که صلاحیت آنها تا ۲۶ آذر ماه در هیئت اجرایی بررسی و نتیجه آن در تاریخ ۲۷ آذر ماه به هیئت نظارت استان و داوطلبان اعلام خواهد شد.
محمدحسین نصرتی با اشاره به این که از این تعداد ۲۴نفر مرد و ۵نفر خانم هستند افزود: از مجموع افراد ثبت نام شده تعداد ۲نفر پزشک، ۴نفر دارای مدرک دکترا، یک نفر دارای مدرک حوزوی و مابقی دارای کارشناسی ارشد هستند.
نصرتی اضافه کرد: مسن ترین فرد ثبت نام شده در این حوزه انتخابیه ۶۳ساله و جوان ترین آنها ۳۲سال سن دارد.
وی به آغاز بررسی صلاحیت ها از ۱۷آذر لغایت ۲۱ بهمن اشاره کرد و افزود: با مقایسه وضعیت ثبت نام داوطلبان در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به آمار ۲۳نفری ثبت نام کنندگان در دوره دهم، شاهد رشد ۲۶ درصدی ثبت نام کنندگان برای انتخابات این دوره مجلس هستیم.
فرماندار نایین تصریح کرد: از افراد ثبت نام شده در حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک، تعداد سه نفر دارای سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.
رییس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک با اشاره به این که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود گفت: حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک ،با ۶شهر، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. 
(۹۸/۰۹/۱۷)