یگان حفاظتی نیروی انتظامی در کویر مرکزی ایران تقویت شود

عباسعلی پوربافرانی درنطق میان دستورنماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس گفت: از سردار اشتری درخواست دارم نسبت به تقویت یگان حفاظتی در کویر مرکزی ایران و تقویت یگان‌های پیشگیری از سرقت به ویژه در دو شهرستان حوزه انتخابیه دستور اقدام فوری صادر کند. 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عباسعلی پوربافرانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، 14 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از سردار اشتری درخواست دارم نسبت به تقویت یگان حفاظتی در کویر مرکزی ایران و تقویت یگان‌های پیشگیری از سرقت به ویژه در دو شهرستان حوزه انتخابیه دستور اقدام فوری صادر کند.
نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز دامپزشکی ادامه داد: شایسته است وزیر جهاد کشاورزی نسبت به تقویت دامپزشکی در نائین و شهرستان‌های جندق، خور، فرخی، انارک و روستاهای بزرگ دو شهرستان اقدام عاجل به عمل آورد.
وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی درخواست تسریع در انجام روکش محورهای مواصلاتی نائین، خور و بیابانک و اصلاح محورهای حادثه‌خیز در جاده‌ها به ویژه جاده‌های روستایی و تکمیل جاده نائین – انارک را دارم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تذکر دیگر من به وزیر آموزش و پرورش در خصوص معلمین خرید خدمت آموزشی و تعیین تکلیف و پرداخت مطالبات فرهنگیان است.
(1398/07/14 17:51:31)