آسفالت ریزی ۲۲ كیلومتر جاده نایین - انارك - خور - طبس

حمیدرضا امیرخانی انارک نیوز: ۴۰كیلومتر مسیر محور نایین- انارك - خور - طبس در دستور كار است كه ۱۸ كیلومتر آن آسفالت و ۲۲ كیلومتر دیگر با تامین قیر بزودی آسفالت خواهد شد. 
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، طی نشستی با حضور حمیدرضا امیرخانی سرپرست راه وشهرسازی استان و عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانك در مجلس شورای اسلامی و جمالی فرماندار نایین موارد درخواستی شهرستان در حوزه راه و شهرسازی بررسی و راهكارهای لازم جهت رفع موانع موجود ارائه شد. 
سرپرست راه وشهرسازی استان با توجه به موارد مطروحه در این نشست و خواست مردم شهرستان در خصوص تكمیل جاده نایین – انارك – خور – طبس گفت: این محور به‌ طول ۲۸۰كیلومتر در حوزه استان اصفهان است كه ۳۷ كیلومتر به بهره‌برداری رسیده و ۴۰ كیلومتر آن در دست اجراست كه از این میزان ۱۸ كیلومتر آسفالت و ۲۲ كیلومتر باقیمانده این مسیر آماده قیرپاشی و آسفالت است كه با تصمیماتی كه اتخاذ شد و با تامین قیر مورد نظر پروژه عملیات آسفالت این پروژه بزودی انجام خواهد شد.
امیرخانی افزود: ۴۲ كیلومتر دیگر مسیر در محدوده مشجری به صورت چهارخطه عمل می كند و از مشجری تا چوپانان نیز در دست مطالعه قرار دارد و بعد از برآورد و تهیه نقشه، مراحل انتخاب پیمانكار در این مسیر انجام خواهد گرفت.
وی درباره ورودی سایت مسكن مهر شهر نایین به عنوان مطالبات مردمی در این حوزه بیان داشت: این پروژه در مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانكار است كه به محض انجام تشریفات قانونی در دستور كار قرار خواهد گرفت.
پوربافرانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی درخصوص انتظارات شهرستان در حوزه راه وشهرسازی خاطر نشان ساخت: احداث و تكمیل جاده های روستایی شهرستان، احداث زیرگذر ورودی مسكن مهر و جاده مشجری تا چوپانان از جمله مواردی است كه تلاش می شود با پیگیری های لازم و با همیاری راه وشهرسازی استان در شهرستان به سرانجام برسد كه امید است با تامین قیر لازم بتوان پروژه های راهسازی شهرستان را تكمیل و به بهره برداری برسانیم.
(۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴)