بیچاره مردم که این ها وکیل‌ شان هستند!

محمدسعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان در صفحه شخصی خود در توییتر درباره هدر دادن میلیون ها یورو ارز کشور و بی توجهی نمایندگان مجلس نوشت: یک نفر جایی پلاکاردی را در دست گرفت آقای مطهری دوباره دست به بیانیه شد و خواستار ورود دستگاه های امنیتی شد. میلیون ها یورو از کشور را دادند رفت. ایشان برای ظاهرسازی هم که شده، برای ورود دستگاه های امنیتی جمله ای نگفت.بیچاره مردم که این ها وکیل شان هستند. 
(پایگاه خبری حامیان ولایت - کد خبر: 103489 - 28/مرداد/1397 - 15:15)


پنجشنبه هفته گذشته تجمعی با عنوان «روحانیت همدرد مردم» و به همت طلاب و اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد که البته برخی اتفاقات حاشیه ای در آن باعث شد تا متن این تجمع نادیده گرفته شود و رسانه های اصلاح طلب و ضد انقلاب حواشی آن را پر رنگ جلوه دهند.
ماجرا از آن جا شروع می شود که یکی از طلاب پلاکاردی را دست گرفته که بر آن شعار «ای که مذاکره شعارت ، استخر فرح در انتظارت» نقش بسته است. عکاسان خبری از این پلاکارد عکس گرفته و بلافاصله موجی از انتقادات در فضای مجازی به راه می افتد. عده ای این پلاکارد را نشانه قتل مشکوک آیت الله هاشمی رفسنجانی می دانند و عده ای معتقد ند که طلاب رئیس جمهور را تهدید به مرگ مرده اند و جالب آنجاست که از وزیر تا نماینده مجلس و بسیاری از سیاسیون اصلاح طلب در این پازل طراحی شده به ایفای نقش می پردازند تا مطالبات اقتصادی نادیده گرفته شود.
(پایگاه خبری حامیان ولایت - کد خبر: 103668 - 30/مرداد/1397 - 10:31)