سخنرانی نماینده محترم در میان مردم هواخواه

حضور آقای پوربافرانی در صحن / 8 اسفند 1394دیروز 8 اسفند ماه 1394، ساعت 15 و 30 دقیقه هواداران نماینده محبوب دوره دهم مجلس شورای اسلامی آقای عباسعلی پوربافرانی ازدرب ستاد ایشان با اتومبیل و موتورسیکلت راه افتادند و نزدیک ساعت 16 شتری را برای نحر و گوسفندی را برای قربانی ورود ایشان در جلوی یکی از ورودی های صحن امامزاده سلطان سید علی نایین آوردند.
مردمی  هر لحظه بیشتر و بیشتر جمع می شدند و صجبت از کمک های بی شائبه ایشان به مراجعه کنندگان بدون چشمداشت در سال های قبل و جفاهایی که به ایشان شده بود که منجر به رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان گردیده بود و در دقیقه 99 ایشان وارد صحنه رقابت شده بودند می گفتند.
مردم از زن و مرد، پیر و جوان می آمدند تا اینکه پس از ساعت 16 ایشان هم با همان لباس ساده کت و شلوار و چهره مصمم تشریف آوردند اما به دلیل شلوغی بیش از حد مردم ورودشان در حلقه ای از جوانان که به سختی راه را می شکافت و به آهستگی جلو می آمد همراه بود.
در میانه های راه فرصتی پیش آمد تا چند لحظه در آن حلقه وارد شوم و مستقیماً از سوی مردم انارک به ایشان تبریک عرض نمایم.
با توجه به ایام دهه فاطمیه ابتدا مراسم سوگواری اجرا و سپس ایشان در حضور مردم پرشور نایین که بیشتر صحن را پر کرده بودند به سخنرانی پرداختند.
انارک نیوز نیز به نوبه خود به آقای پوربافرانی تبریک می گوید و پیشرفت روزافزون ایشان در جهت خدمت صادقانه به مردم را از خداوند بزرگ خواستار است و امیدوار است همانظور که امروز با این شور و شوق  و دلهای پرامید به فردایی بهتراز ایشان استقبال کردند، روزی هم که خواستند این صندلی را تحویل دهند مردم با همین رغبت تشریف بیاورند و از رفتن ایشان اشک در چشمانشان حلقه زند. انشاا....