انجام عملیات نجات برای جستجوی مفقود شدگان کویر سیاه کوه انارک

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین، از تلاش ۱۰ ساعته نجاتگران و نیروهای امدادی برای نجات دو مفقود شده در کویر سیاه کوه انارک نایین خبر داد. هلال
به گزارش صاحب نیوز؛‍ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین بیان کرد: ساعت پنج صبح دوشنبه، مفقود شدن دو نفر در کویر سیاه کوه انارک به پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک اعلام شد که بلافاصله پس از هماهنگی با مرکز کنترل EOC استان اصفهان این پایگاه به محل حادثه اعزام شدند.
محمد زمانی افزود: یک نفر از پرسنل و یک نفر از نجاتگران در قالب یک تیم در کویر سیاه کوه انارک به جست‌وجوی مفقودین پرداختند.
وی افزود: این مفقودین از ساعت 17 روز گذشته به دلیل خراب شدن خودرو و گم کردن مسیر، در کویر گرفتار شدند و سرانجام پس از گذشت 10 ساعت در تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر درخواست کمک کردند که عملیات جستجو و امداد و نجات مفقود شدگان در کویر سیاه کوه انارک به مدت ۱۰ ساعت توسط نیروهای امدادی هلال احمر انجام شد و در نهایت این عملیات با پیدا شدن مفقودین در ساعت 14 به پایان رسید در این عملیات یک تیم از جمعیت هلال احمر شهرستان نایین ، یک تیم از کلانتری انارک و یک تیم از یگان تکاوری ناجا با سه دستگاه خودرو کمک دار حضور داشتند.
کویر سیاه کوه در ۲۰ کیلومتری جنوب شهر انارک قرار دارد و قسمت عمده کویر در استان اصفهان از توابع بخش انارک قرار گرفته است.
(.۱۰:۴۴ - سه شنبه ۱۳۹۸/۰۸/۷)