جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در انارک برگزار شد

انارک نیوز - به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مهندس جباری  بخشدار انارک، آقای معدنچی نماینده شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر، جناب سروان سلطانی جانشین فرمانده انتظامی انارک ،فرمانده پایگاه بسیج خواهران و برادران و سایر مسئولین محترم ادارات دولتی و خصوصی انارک ،دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای چوپانان در سالن اجتماعات بخشداری انارک برگزار شد..
جباری بخشدار انارک در این جلسه ضمن تبریک پيشاپيش هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدر است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.
وی همچنین گفت: شعار هفته ی دفاع مقدس امسال " در راه فتح قله ایم " بوده و برنامه  ها بايد حول محور این شعار و نو آوری و خلاقیت در کارها به منظور انتقال هر چه بهتر دلاوری های رزمندگان و شهدا در دفاع  مقدس در دستور کار باشد..
در ادامه جلسه هریک از اعضای جلسه به ارائه نظرات،دیدگاه ها و برنامه های پیشنهادی خود در هفته دفاع مقدس پرداختند و راهکارهای لازم را در خصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه ها بیان کردند.
تهیه کلیپ از برنامه ها،عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، دیدار باخانوادهای شاهد وایثارگر،فضا سازی و تبلیغات محیطی،آذین بندی،برنامه های فرهنگی و همایش دوچرخه سواری ، برگزاری یادواره شهدا در مدارس و یادواره شهیده خدایی از جمله برنامه ها گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش انارک بود که در این جلسه گفت وگو شد.

تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ -خبرنگار: مهران مطلبی مطلبی نیا