چه؟ (17 تا 23 اردیبهشت ماه 1401)

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 

چکیده رخدادها و گزیده دیدگاه ها و راهکارها از هفدهم تا بیست وسوم اردیبهشت ماه 1401 در زیر آمده است. 

1- فرازی: خیرین برای تشویق دانش آموزانی که در کلاس آموزش قران شرکت داشته مبلغی پول پرداخت کرده بودن. اما شنیده ام که تقسیم پول بین دانش آموزان بصورت نامناسب تقسیم شده. چرا تبعیض؟ موجب سرخوردگی و به وجود آمدن ناامیدی در دانش آموز می شود.
- ناشناس: بهتر نبود هر دو مسجد یک روش را برای انتخاب نفرات به کار می بردند. مسجد جامع بیاد هرروز هدیه بده.
- میرزائی عشین: ایکاش خیرین نظارت بیشتری در چگونگی هزینه کرد داشته باشند تا یک عمل خیر تبدیل به یک عمل با پیامدهایی چون تبعیض ،دلخوری ،دلزدگی و تفرقه نشود.
2- نعمتی: مدتی قبل ابتدای جاده انارک بطرف مجتمع رفاهی خدماتی آسفالت گردید در کمتر از چند ماه این آسفالت دچار بریدگی و دست انداز و ناهمواری گردید استدعا داریم در انتخاب پیمانکار و کیفیت کار دقت بعمل آورند.
3- زاهد: اگر (در فروش) آویشن از منطقه بیابانک هست باید بگویند. نه اینکه بنام آویشن انارک به بازار عرضه کنند چون آویشن کوه های انارک از نظر طعم و مزه یک است.
4- رویدادهای انارک: نصب پایه های روشنایی و تامین برق چهار قطعه آرامستان بهشت زهرا انارک که هزینه های مربوطه توسط اعضای شورای اسلامی شهر آقایان محسن اناری و ابراهیم ‌زاهد و کمک خیرخواهانه خانواده مرحوم فرامرز کافی انارکی تامین گردیده است. همچنین ساماندهی دست فروشان و وانت های دوره گرد سطح شهر انارک نسبت به استقرار در روز های شنبه تا دوشنبه جنب آب انبار سنتی واقع در محله پشت حصار اقدام نمایند.
- روابط عمومی شهرداری: مهار حریق منزل مسکونی واقع در شهرک شهید رجایی انارکی که ماموران  به محل حادثه اعزام و با امدادرسانی به موقع حریق مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری شد. حریق مصدومی نداشت. همچنین برگزاری کلاس آیین نامه رانندگی پایه دوم و موتور  سیکلت در محل سالن اجتماعات مرکز خدمات بهزیستی شهر انارک بانجام شد.
5- انارک نیوز: هم زمان با فرا رسیدن هفته سلامت مسئولین شهر انارک با حضور در مرکز جامع سلامت شهری انارک از کادر درمان این مرکز قدردانی کردند.
6- انارک نیوز: محور انارک -نایین و بالعکس به دلیل کاهش دید افقی و گرد وخاک شدید موقتاً مسدود شد.
7- انارک نیوز: یادی هم از کسانی کنیم که دیگر در میان ما نیستند. جانباز سرافراز جنگ تحمیلی، آقای براتعلی جلالپور از چوپانان. همگی درگذشتگان یادشان به خیر و  خدا بیامرزدشان.