چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
دیدگاهها از شنبه دهم آبان ماه 99 تا آدینه شانزدهم آبان ماه به شرح زیر می باشد:  

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- ماجرای کرونا
2- دلسوزان انارک، برای انارک کاری کنید، شاد فردا دیر باشد.

ب- در آغاز به خبر و مژده می پردازیم:
-  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه تشکیل قرارگاه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهر انارک در محل مسجد چهارده معصوم انارک در روز شنبه مورخه ۹۹.۸.۱۰ با حضور جناب سروان داودی مقدم فرماندهی محترم حوزه شهید مطهری شهرستان نایین، نمایندگان شهرداری وبخشداری، فرمانده پایگاه بسیج، امام جماعت، اعضای شورای پایگاه بسیج انارک و حضور مدعوین برگزار شد و در پایان مقرر شد با دعوت از مدیران شهر و افراد متنفذ و اعضای هیات امنای مساجد، کانونها و دیگر ادارات و ارگانها و کادر بهداشت، هماهنگی و برنامه ریزی جدی جهت مقابله همه جانبه علیه این بیماری انجام گیرد.
- آقای منصور صادق نژاد، مقام نخست کشوری در چهاردهمین جشنواره موسیقی ایران را بدست آوردند که امید است با تلاش و پیگیری این موفقیت را در کلیه سطوح داشته باشند. انارک نیوز نیز این موفقیت را تبریک می گوید.
- افرادی که قبلا از طریق شورای اسلامی شهر انارک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نایین جهت اخذ سند منزل خود اقدام نموده بودند، برای دریافت و تکمیل فرم به آقای عليرضا بقایی نیا مراجعه نمایند.

پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
- سیدجمال حسینی: چند ساله همش در گروه ها میگم  اولین کارتون باید زنده کردن اسم شهرمون باشه ولی کسی به فکر شهرمون نیست. در لیستهای آماری نیستید، در لیستهای هواشناسی نیستید، در لیستهای بهداشتی نیستید، در صدا و سیما بجز چند مستند که از افرادی مثل اون خانوم مسنی که در نخلک کار می کند نامی نیست. پس یک‌کلام، وقتی نیستید هیچ توقعی نداشته باشید کسی کاری براتون بکنه و این قدر ادعا نکنید. فقد هر وقت تونستید اسم شهرتون رو در همه لیستها تثبیت کنید اونوقت می تونید بگید حضور دارید و توقع داشته باشید از مسئولین محترم که کاری برای مردم و جوانهاش بکنه.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.